Blitser ATK biler også om dagen ?
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 15-10-08 08:47

Hejsa

Jeg kørte forbi en ATK igår, og da jeg lige har fået opdateret SW i min bil
havde den nulstillet min "limit" jeg har sat til 55, derfor kørte jeg nok
omkring de 63-65 i en 50 zone da jeg opdagede bilen, der stod en betjent og
kiggede ind af sidedøren på den, og der kom intet orange blink, eller blink
for den sags skyld.

Kan man så gå ud fra at der ikk eblev blitset. Det skal lige siges at bilen
var væk ½ timer efter da jeg kørte modsatte vej, så mon ikke de har været
igang med at pakke sammen :)

Mvh
Jacob (nu med limit sat til 55 igen)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 15-10-08 08:53

> Kan man så gå ud fra at der ikk eblev blitset. Det skal lige siges at
> bilen var væk ½ timer efter da jeg kørte modsatte vej, så mon ikke de har
> været igang med at pakke sammen :)

Plejer det ikke at være et led i strategien, at de skifter plads rimeligt
tit fordi det ofte rygtes hvor de står ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 15-10-08 08:55

Jacob Rungwald skrev:

> Kan man så gå ud fra at der ikk eblev blitset.

Vi har prøvet om dagen (under samme omstændigheder i øvrigt) og var ikke i
tvivl om at der kom et blitz.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 15-10-08 09:43

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Vi har prøvet om dagen (under samme omstændigheder i øvrigt) og var ikke i
> tvivl om at der kom et blitz.

Nej det er også det jeg har hørt fra andre, jeg tager den med ro, indtil der
evt dukker et brev op :)

Mvh
Jacob

Fra : Kent Friis

Dato : 15-10-08 18:48

Den Wed, 15 Oct 2008 10:42:46 +0200 skrev Jacob Rungwald:

> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message

> Nej det er også det jeg har hørt fra andre, jeg tager den med ro, indtil der
> evt dukker et brev op :)

Den sommerdag jeg stod og så "cirkus bremselys", kom der også tydlige
røde blink, der sagtens kunne ses på et par hundrede meters afstand
på cykelstien i den modsatte side af vejen.

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-10-08 21:11

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald*remove*.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kan man så gå ud fra at der ikk eblev blitset. Det skal lige siges at
> bilen var væk ½ timer efter da jeg kørte modsatte vej, så mon ikke de har

De 3 gange jeg er blevet blitzet, har alle været om dagen og med et rødt
blink.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : EK

Dato : 15-10-08 22:37

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> "Jacob Rungwald" <jacob@rungwald*remove*.dk> skrev i meddelelsen

Du er IKKE i tvivl, hvis du er blevet fotograferet
Hvis du ikke har set lyset, så kan du roligt gå ud fra, at du har været
heldig....
Mvh
Erik

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 16-10-08 07:16

"EK" <downloading@webspeed.dk> wrote in message
> Du er IKKE i tvivl, hvis du er blevet fotograferet
> Hvis du ikke har set lyset, så kan du roligt gå ud fra, at du har været
> heldig....

Jeg hverken så/eller kørte mod lyset, så jeg trak nok frinummer denne gang
:)

Mvh
Jacob

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 03:02

On Wed, 15 Oct 2008 22:11:10 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>De 3 gange jeg er blevet blitzet, har alle været om dagen og med et rødt
>blink.

>--

3 gange??!!

Og du er ikke engang erhvervschauffør.

Hvad er det for noget Speedy Gonzales med dig?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-10-08 07:34

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> 3 gange??!!

Ja, kun 3 gange

> Og du er ikke engang erhvervschauffør.

Nogen gange er jeg da.

> Hvad er det for noget Speedy Gonzales med dig?

Jeg har åbenbart kørt pænt nok, for jeg har aldrig fået bøde for nogen af
gangene.
Den ene gang var iøvrigt på cykel

--
Mvh Per