Jacob Haugaard
Fra : Jytte Mølgaard Jense~

Dato : 14-10-08 21:48

Hej

Jeg kan huske en udsendelse i TV for børn og unge med 2 mænd og 1 kvinde,
klædt i kedeldragter. Den ene var Jacob Haugaard - den anden hans bror (Hvad
er hans navn?) - kvinden husker jeg heller ikke navnet på,

Er der nogen der ved hvad programmet hed - hvem de øvrige deltagere er.

Venlig hilsn Jytte

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 14-10-08 23:42

Det er vel ikke dette program?

http://da.wikipedia.org/wiki/Faktisk

Det var Jacobs bror, og 2 andre

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 15-10-08 00:45

On Wed, 15 Oct 2008 00:42:03 +0200, Esben von Buchwald
<find.mig@paa.google> wrote:

>Det er vel ikke dette program?
>
>http://da.wikipedia.org/wiki/Faktisk
>
>Det var Jacobs bror, og 2 andre

http://www.youtube.com/watch?v=BNShXQtq33g

I øvrigt: hvis jeg tilfældigvis kører en havetraktor eller et andet
sjovt (lille) køretøj, så kan jeg finde på at sidde og fløjte
titelmelodien fra det program

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-10-08 19:04

"Jytte Mølgaard Jensen" <jytte-lind@pc.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der ved hvad programmet hed - hvem de øvrige deltagere er.
>
> Venlig hilsn Jytte

_____________

Programmet hed FAKTISK og de studieværterne var to Færinger fra Syd-øen
(Suderøy), Nemlig Jacob og hans bror.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-10-08 19:07

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Programmet hed FAKTISK og de studieværterne var to Færinger fra Syd-øen
> (Suderøy), Nemlig Jacob og hans bror.
>
> Hilsen Åge

____

STOP STOP STOP

Jeg er egentlig ikke sikker på at Jacob var med. Var det ikke kun hans bror
som var med ???

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-10-08 19:13

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> STOP STOP STOP
>
> Jeg er egentlig ikke sikker på at Jacob var med. Var det ikke kun hans
> bror som var med ???

____________

Men her er det rigtige svar:
De var tre studieværter. Den ene var færingen fra Suderøy, nemlig Jacobs
bror Jan Haugaard og den anden var Dan Schlossermen og den tredje var
Jeanette Kristensen.

Hilsen Åge

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 15-10-08 22:25

Flot mester - Du kunne også overveje at læse det svar jeg havde givet,
hvor alt står....

Fra : Michael Lund

Dato : 15-10-08 20:17

Det var som det allerede er nævnt Jan Haugaard og Dan Schlosser der var de
mandlige værter, efter 59 afsnit afløstes Jeanette Kristensen af Mette
Stenumgaard som var med i de sidste 17 afsnit ud af 76 (incl. 5 special
afsnit).

Og samtidig må man ikke glemme fåret i studiet der hed Molly Esmeralda.

Mic.