Køb ny bil
Fra : Tom (2660)

Dato : 13-10-08 14:52

En ven skal købe en brugt bil, han har 200kkr til rådighed, hvilken
bil han får mest for penge? evt. årgang? billig service? Han vil helst
have en familiebil med trækkrog.

Fra : Knut

Dato : 14-10-08 05:12

Hvorfor er det altid en 2. eller 3. person, som spørgsmålene her drejer sig
om?
Vil du (og mange andre) ikke erkende at det er egne spørgsmål eller
situationer sagen handler om?

Knut

Fra : Mogens

Dato : 14-10-08 20:27

"Knut" <enbedreeemailadresse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det altid en 2. eller 3. person, som spørgsmålene her drejer
> sig om?
> Vil du (og mange andre) ikke erkende at det er egne spørgsmål eller
> situationer sagen handler om?

Hold kæft hvor er jeg træt af dine automat-spørgsmål, hver gang.
Knyt sylten hvis du ikke har noget fornuftigt at udgyde - tak.
(du ka sgu da være hamrende ligeglad om det er manden selv eler ej)

Fra : Knut

Dato : 14-10-08 20:55

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in message
> [...]
> Knyt sylten hvis du ikke har noget fornuftigt at udgyde - tak.
> (du ka sgu da være hamrende ligeglad om det er manden selv eler ej)

Måske kan jeg være ligeglad - men det er sgu da pisse irriterende at folk
ikke vil stå ved egne handlinger og holdninger. Jeg tror det er problemet i
9 af 10 tilfælde. Det 10 tilfælde er nok et reelt spørgsmål på vegne af en
bekendt som ikke selv går på nettet.

Knut

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-10-08 21:11

Knut skriver:

> [...]
> 9 af 10 tilfælde. Det 10 tilfælde er nok et reelt spørgsmål på vegne af en

Og i 10 ud af 9 tilfælde er dine indlæg på usenet totalt overflødige.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Knut

Dato : 15-10-08 05:09

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Knut skriver:

> Og i 10 ud af 9 tilfælde er dine indlæg på usenet totalt overflødige.

Er dit (her) det 11. tilfælde?

Fra : Dennis

Dato : 15-10-08 14:36

Knut skrev:
> [...]
> 9 af 10 tilfælde. Det 10 tilfælde er nok et reelt spørgsmål på vegne af en

Hvorfor skulle folk i dette tilfælde ikke være ved at de skal bruge en
familiebil til omkring 200kkr?? Vil der da ikke være noget galt i...
Måske Tom bare prøver at være hjælpsom og vil lave lidt forarbejde for
sin ven, som måske ikke ved noget om biler??

Selv hjælper jeg da tit andre med at finde oplysninger, og jeg spørg
også tit andre til råds - det er da helt naturligt af hente hjælp hos
dem der ved noget om de pågældende emner.

Hilsen Dennis

Fra : -=JF=-

Dato : 15-10-08 22:13

Dennis skrev:

> Hvorfor skulle folk i dette tilfælde ikke være ved at de skal bruge en
> familiebil til omkring 200kkr?? Vil der da ikke være noget galt i...

Jeg spurgte på vegne af en kollega om erfaringer med Grand Picasso for
et par uger siden - en bil til omkring 400.000,- og da kom tåben også
farende ud fra under sin sten og fortalte mig at jeg ikke turde vedgå at
jeg spurgte for mig selv.

Manden er dum at høre på, og ligger heldigvis nu og rasler rundt i
bunden filteret.

Mvh John

Fra : Knut

Dato : 16-10-08 05:19

"-=JF=-" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> Dennis skrev:
>
> Manden er dum at høre på, og ligger heldigvis nu og rasler rundt i bunden
> filteret.

Hvor længe tror du han er der?

Knut

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-08 05:28

Knut skriver:

> Hvor længe tror du han er der?

Lige så længe at man kan se det er dig der sender lortet.

At du skifter din adresse hurtigere end vandet løber gennem gudenåen -
blot for ikek at ende i folks filtre - viser blot hvor ynkelig en person
du er.

Men ak, det er jo ikke noget nyt for dig.............

Fra : Knut

Dato : 16-10-08 05:22

> [...]
> par uger siden - en bil til omkring 400.000,- og da kom tåben også farende
> ud fra under sin sten og fortalte mig at jeg ikke turde vedgå at jeg

Det er da brandirriterende at høre den svada 'Jeg spørger på vegne af
.......' i 100 vis af tilfælde. Det er jo ikke sandt!
En rigtig ven hjælper man med 'Hjælp til selvhjælp', dvs. at man giver
ham/hende en introuktion til hvordan man anvender newsgroups, således at
han/hun selv kan gøre det fremover (i eget navn).

Knut

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-08 05:32

Knut skriver:

> Det er da brandirriterende at høre den svada 'Jeg spørger på vegne af
> ......' i 100 vis af tilfælde. Det er jo ikke sandt!

Og det ved du ud fra ?

> En rigtig ven hjælper man med 'Hjælp til selvhjælp', dvs. at man giver
> ham/hende en introuktion til hvordan man anvender newsgroups, således at
> han/hun selv kan gøre det fremover (i eget navn).

Mange er ikke interesseret i at skrive på nyhedsgrupper.

Specielt ikke når idioter som dig kommer farende med alle mulige og
umulige beskyldninger.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-10-08 21:15

"Knut" <enbedreeemailadresse@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> i 9 af 10 tilfælde. Det 10 tilfælde er nok et reelt spørgsmål på vegne af

Er det ikke også totalt ligegyldigt, om spørgsmålet stilles i første, anden,
tredje person, svaret er vel det samme ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-10-08 06:54

"Tom (2660)" skriver:

> En ven skal købe en brugt bil, han har 200kkr til rådighed, hvilken
> bil han får mest for penge? evt. årgang? billig service? Han vil helst
> have en familiebil med trækkrog.

Corolla.

Fra : Jesper Juul

Dato : 14-10-08 13:33

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> "Tom (2660)" skriver:
>
> Corolla.

For 200.000 kr. brugt Corolla?

Jesper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-10-08 14:17

Jesper Juul skriver:

> For 200.000 kr. brugt Corolla?

Ja, møghammer kedelig bil, men driftsikker og ikke voldsomt dyr i drift.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-10-08 09:22

On Mon, 13 Oct 2008 13:52:22 -0700 (PDT), "Tom (2660)" <3t@webspeed.dk>
wrote:

>En ven skal købe en brugt bil, han har 200kkr til rådighed, hvilken
>bil han får mest for penge? evt. årgang? billig service? Han vil helst
>have en familiebil med trækkrog.

Kia C'eed SW ville være mit bud, men om servicen er billig, kan jeg ikke
svare på.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-10-08 13:34

On Tue, 14 Oct 2008 10:22:08 +0200, Hr. Jensen <pomanden@hotmail.com>
wrote:

>Kia C'eed SW ville være mit bud, men om servicen er billig, kan jeg ikke
>svare på.

Det afhænger vist kraftigt af hvor den serviceres.

Men på aut. i Kolding er det ihvertfald billigt, eller ihvertfald
rimeligt.

Fra : Carsten

Dato : 15-10-08 06:57

"Tom (2660)" <3t@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>En ven skal købe en brugt bil, han har 200kkr til rådighed, hvilken
>bil han får mest for penge? evt. årgang? billig service? Han vil helst
>have en familiebil med trækkrog.

Din ven kan få en spritny bil for de penge - ikke nyeste mekanik og
elektronik men til gengæld fri for børnesygdomme...

http://billisten.bilinfo.dk/www.bmc-auto.dk/showcars.asp?ID=230901436

Selv baggade værksteder kan lave service på sådan en så det kan ikke koste
alverden.

Carsten

Fra : Dennis

Dato : 15-10-08 14:43

Carsten skrev:
> [...]
>
> http://billisten.bilinfo.dk/www.bmc-auto.dk/showcars.asp?ID=230901436
>
> Selv baggade værksteder kan lave service på sådan en så det kan ikke koste

Eller hvis den skal være lidt større, så er en Corolla Verso også en
ganske dejligt bil som også kan fåes for de penge. Eller en Avensis -
kedelig bil men dejlig at køre i og god driftssikkerhed.

Hilsen Dennis

Fra : Tom (2660)

Dato : 15-10-08 14:44

Tak for jer input, jeg bringer de gode råde videre til min ven, selvom
nogle af dem har slet ikke noget med bilindkøb at gøre.

I skal lige vide at det ikke er alle, der ved noget om nyhedsgrupper.

Nu er mit eget spørgmål: Knut, har du ikke andet noget at lave?
Samfundet kan undlade nogen som dig!

Mvh
//Tom

Fra : Knut

Dato : 15-10-08 22:01

[...]

Fortæl mig lige, hvad det spørgsmål betyder - på dansk!

Knut