remoulade af grønne tomater /Sønderjysk rR~
Fra : Kirsten Marker

Dato : 13-10-08 14:48

Hej Gruppe!

Min opskrift på Sønderjysk Remoulade fra Haven, Haveselskabet 1970-1980 er
desværre blevet væk, har brugt timer på at finde opskriften, så derfor, er
der en der kan hjælpe mig med opskriften inden de afplukkede grønne
tomater bliver røde!

mvh/kirsten

Fra : Niels

Dato : 13-10-08 10:18

http://mikkelhornnes.dk/remoulade.htm

- eller prøv selv at Google på: "grønne tomater" remoulade

--
Niels

Fra : Kirsten Marker

Dato : 13-10-08 19:05

En stor Tak til Niels for linket, opskriften er næsten lig den originale,
det eneste er mængden af sennepspulveret som jeg husker som 2 dåser Colmans
sennepspulver, men vil sjusse mig frem, og håbe på, at familien ikke kan
smage forskel!

Mvh/kirsten