Miami Vice
Fra : isteen

Dato : 13-10-08 21:56

Har lige set 2006 filmen, og den var godtnok en skuffelse. Har hørt en
lille fugl synge om, at den gamle 80'er-serie snart dukker op på TV
igen. Bliver spændende at se om den kan holde til et gensyn

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Holst

Dato : 13-10-08 22:16

isteen wrote:

> Har lige set 2006 filmen, og den var godtnok en skuffelse. Har hørt en
> lille fugl synge om, at den gamle 80'er-serie snart dukker op på TV
> igen. Bliver spændende at se om den kan holde til et gensyn

Fandt for et års tid siden en dvd-boks med vist de første seks afsnit af
serien til billig penge.

Der er naturligvis ingen tvivl om, at serien afspejler den tid, den blev
lavet i, men egentlig synes jeg, at den fortsat er ganske god
underholdning, selvom jeg i dag ikke længere er teenager.

Støder jeg på flere af den salgs bokse, så køber jeg dem nok også.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 13-10-08 22:36

Holst skrev:

> Støder jeg på flere af den salgs bokse, så køber jeg dem nok også.

Hos bl.a. TP Musik Marked har de flere sæsoner af serien på dvd.

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 09:57

Jørgen Grandt wrote:
> Hos bl.a. TP Musik Marked har de flere sæsoner af serien på dvd.

Med danske tekster?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-10-08 11:13

Peter S skrev:

> Med danske tekster?

Det er jeg ret sikker på!

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 14-10-08 16:04

Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk> wrote:

> Det er jeg ret sikker på!

Men de er jo vanvittig dyre. Jeg blev så glad da jeg så boxen og så
opdagede jeg også at det kun var de første afsnit.

Hvad er egentlig rimeligt for alle afsnit? Jeg mener de laver ikke flere
og hvis ikke man skal opfordre til at hente dem med noget torrent, så
skal sådan en komplet box vel koste en 200 - 400?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-10-08 18:00

Jesper Haaber Gylling wrote:
> Hvad er egentlig rimeligt for alle afsnit? Jeg mener de laver ikke flere
> og hvis ikke man skal opfordre til at hente dem med noget torrent, så
> skal sådan en komplet box vel koste en 200 - 400?

5-12 kr pr afsnit er vel sådan cirka fair pris. Eller måske lidt mere,
hvis der er én der skal have besværet med at lave engelske undertekster,
og lidt mere igen hvis der skal danske undertekster på (d.v.s. en
serviceydelse rettet mod et meget lille marked).

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-10-08 17:58

isteen wrote:
> Har lige set 2006 filmen, og den var godtnok en skuffelse. Har hørt en
> lille fugl synge om, at den gamle 80'er-serie snart dukker op på TV
> igen. Bliver spændende at se om den kan holde til et gensyn

Den blev da genudsendt på dansk TV for noget tid siden. 1-3 år isden
vistnok. Såvidt jeg husker var det på en af de tre SBS-kanaler, eller på
TV3 eller TV3+.

Jeg overvejede lidt at forsøge at fange 1. afsnit, men jeg nåede det ikke...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-08 22:53

Peter Knutsen wrote:
> Den blev da genudsendt på dansk TV for noget tid siden. 1-3 år isden
> vistnok. Såvidt jeg husker var det på en af de tre SBS-kanaler, eller
> på TV3 eller TV3+.

Ja det var TV3 eller 3+
Jeg optog næsten alle 92 afsnit (eller hvor mange det var) på en
harddiskrcorder.
De fylder alligevel en del DVD'er. Jeg mangler dog et par afsnit pga.
dårligt tv-signal fra min antenneforening (de narrøve).

> Jeg overvejede lidt at forsøge at fange 1. afsnit, men jeg nåede det
> ikke...

Var der ikke et pilot-afsnit før det reelle 1. afsnit?
Jeg mener 1.afsnit hed noget med Corleone.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 14-10-08 23:20

Peter S skrev:

> Var der ikke et pilot-afsnit før det reelle 1. afsnit?
> Jeg mener 1.afsnit hed noget med Corleone.

I min dvd-udgave og ifølge http://www.imdb.com/title/tt0087717/ hedder
første afsnit "Brother's Keeper", og det kører ca. halvanden time.

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Fra : Peter Knutsen

Dato : 15-10-08 14:09

Jørgen Grandt wrote:

> I min dvd-udgave og ifølge http://www.imdb.com/title/tt0087717/ hedder
> første afsnit "Brother's Keeper", og det kører ca. halvanden time.

Det lyder som en ret pilotagtig længde.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Holst

Dato : 15-10-08 14:38

Jørgen Grandt wrote:

> I min dvd-udgave og ifølge http://www.imdb.com/title/tt0087717/ hedder
> første afsnit "Brother's Keeper", og det kører ca. halvanden time.

Ja, Brother's Keeper er første afsnit og piloten og varer halvanden time
eller så. De øvrige afsnit er alle tv-serielængde på 40 min eller så.

I piloten, Brother's Keeper, er de op imod Calderone, som efter få
afsnit vender tilbage i et dobbeltafsnit.

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 16:54

Holst wrote:
> [...]
> eller så.
> I piloten, Brother's Keeper, er de op imod Calderone, som efter få
> afsnit vender tilbage i et dobbeltafsnit.

Ja, det var sådan det var! hehe

Fra : Per Z

Dato : 17-10-08 09:40

Jeg syntes filmen var ganske god. Ved ikke hvad folk havde forventet?

Fra : Holst

Dato : 17-10-08 10:44

Per Z wrote:

> Jeg syntes filmen var ganske god. Ved ikke hvad folk havde forventet?

Sikkert 80'erne om igen.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-10-08 22:08

Holst wrote:

> Sikkert 80'erne om igen.

Uden at have noget forhold til serien overhovedet, synes jeg nu stadig
filmen var noget bras