Planlimning af vask på eksisterende bordpl~
Fra : Carsten Keller

Dato : 14-10-08 14:26

Hej gruppe.

Nu har jeg i flere år fortrudt bittert at jeg ikke fik under- eller
planlimet vores køkkenvask da vi satte køkkenet op. Da vasken af andre
årsager alligevel skal skiftes nu ville jeg høre om det kan lade sig gøre at
udføre en af de to ting på en eksisterende bordplade? Der sidder pt en vask
i traditionel montering oven på bordpladen og vasken fåes også i modeller
til plan eller underlimning. Pladen er massiv amerikansk valnød, men jeg er
måske nødt til at skifte hele den bordpladesektion?

Jeg stoler ikke nok på mine egne evner med min nyerhvervede overfræser til
at jeg tør gøre det, men er der måske nogen der har hørt om håndværkere i
nærheden af århus der kan den slags?

Takker

Keller

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-10-08 18:17

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at jeg tør gøre det, men er der måske nogen der har hørt om håndværkere i

Får du mere mod på det, kan du læse om fremgangsmåden her. Det er absolut
ikke umuligt hvis man tager sig god tid, og dobbelttjekker alt.

- Martin

Fra : Carsten Keller

Dato : 15-10-08 07:43

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> wrote in message

> Får du mere mod på det, kan du læse om fremgangsmåden her. Det er absolut
> ikke umuligt hvis man tager sig god tid, og dobbelttjekker alt.

Du glemte vist et link

Men jeg tror ikke jeg får mod på det. Det bliver vel heller ikke vildt meget
nemmere af at bordpladen allerede sidder solidt plantet i køkkenet.

Keller

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-10-08 09:12

> "Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> wrote in message