Hvem er det nu lige der går på Danse resta~
Fra : Bjarne K.

Dato : 12-10-08 18:48

Det er ikke Kim Larsens jeg tænker på, men en med en sangerinde. Mener hun
også er skuespiller.

Det eneste jeg kan huske fra teksten er et eller andet med "nu er jeg bare
fuld" eller sådan.

Den er ret ny. > 2005 (tror jeg), og tror titlen er navnet på det
etablisement damen besøger.

Nogen der kan hjælpe

Bjarne K.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-10-08 18:54

Bjarne K. skrev:

>Det eneste jeg kan huske fra teksten er et eller andet med "nu er jeg bare
>fuld" eller sådan.

Trine Dyrholm - Avenuen

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-10-08 19:17

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Trine Dyrholm - Avenuen

Mange tak. Det var lige nøjagtig den jeg tænkte på.

Bjarne K.

Fra : Martin Bak

Dato : 13-10-08 09:08

> Trine Dyrholm - Avenuen

Og det er sjovt nok omtalte Kim Larsen der har skrevet melodien.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-10-08 14:34

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message

> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og det er sjovt nok omtalte Kim Larsen der har skrevet melodien.

Han kan vist godt li' at gå på danse restaurant.

Bjarne K.

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 13-10-08 14:52

> Trine Dyrholm - Avenuen