Søges info om sjofel sang
Fra : CJ

Dato : 12-10-08 14:47

Hej Gruppe,

Mindes at have set en omtale af en dansk kvinde, der synger lettere sjofle
tekster.
Har forsøgt at søge tilbage i gruppen - men uden held.

Er der nogen, der husker bedre ned jeg?

Mvh

Carsten

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-10-08 16:44

"CJ" <cj@sport.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tekster.
> Har forsøgt at søge tilbage i gruppen - men uden held.

___________

Hej Carsten

Indtil der kommer svar kan man jo fordrive tiden med at lytte lidt til en
mand som synger lettere, øhhhhhh...... "sværere" sjofle tekster

http://www.youtube.com/watch?v=VFVWqa3LdHc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=KPMWtfIbndk

Hilsen Åge

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 13-10-08 15:19

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Carsten
>
> Indtil der kommer svar kan man jo fordrive tiden med at lytte lidt til en
> mand som synger lettere, øhhhhhh...... "sværere" sjofle tekster

Jeg syntes nu denne nærmer sig emnet bedre:
Lille palle med Smedens vise
http://www.youtube.com/watch?v=oZUjCplAmGg

VH Pernille

Fra : Holst

Dato : 12-10-08 17:00

CJ wrote:

> Mindes at have set en omtale af en dansk kvinde, der synger lettere sjofle
> tekster.
> Har forsøgt at søge tilbage i gruppen - men uden held.
>
> Er der nogen, der husker bedre ned jeg?

Der var i medierne for en måneds tid siden omtale af en kvinde, der
kaldte sig Doris (et pseudonym), der havde lavet nogle halvplatte
tekster og sang dem til dansktopmelodier. Hun udgav et album her for en
måneds tid siden. De klip jeg hørte på tv var ganske forfærdelige, efter
min mening.

Prøv at søg om mere info om hende. Jeg tror, det er hende, du søger.

Fra : CJ

Dato : 12-10-08 18:00

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> De klip jeg hørte på tv var ganske forfærdelige, efter min mening.
>
> Prøv at søg om mere info om hende. Jeg tror, det er hende, du søger.

Hej,
'
Det var lige hende Doris, jeg ikk ekunne huske.
I har ret - det er heller ikke min stil, men en "gave" til en ven....

Tak for hjælpen

Carsten

Fra : Ralph

Dato : 12-10-08 17:13

"CJ" <cj@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe,

Holst gav stikordet:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=296380914

Jeg VAR enig med dig, pik og patter KUN for pik og patters skyld har aldrig
sagt mig meget (i hvert tilfælde ikke siden jeg var 10), og det er også det
der stadig irriterer mig, men når man lytter til musikken og ser rækken af
dygtige musikere så KUNNE hun sikkert drive det vidt hvis hun blev en smule
mere seriøs.

--
Ralph

Fra : Henrik Laursen

Dato : 12-10-08 17:50

"CJ" <cj@sport.dk> wrote in

> [...]
> sjofle tekster.
> Har forsøgt at søge tilbage i gruppen - men uden held.

Hmm, der er nogen kaldet Jodeladies
De blev bla. kendt for deres: Kussefixierte Fraulein
http://jodeladies.dk/

Der kan du bla hente 2 af deres gamle numre ned, dog kun 128k.

--
Henrik Laursen