Kopiere filer fra iPhone til Mac/PC
Fra : Søren

Dato : 12-10-08 16:16

Hvordan kopieres f.eks billeder fra iPhone over på Mac/PC, og hvordan
kopiere man f.eks nogle PDF filer fra Mac/PC over på iPhone 3G.

Findes er nogen Newsreader til iPhone.

Søren

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-10-08 16:56

On 2008-10-12 17:16:26 +0200, "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> said:

> Hvordan kopieres f.eks billeder fra iPhone over på Mac/PC, og hvordan
> kopiere man f.eks nogle PDF filer fra Mac/PC over på iPhone 3G.

Det gør man ikke, køb en nokia istdet de kan bare den slags.

Omvejen er at email dem.

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-08 16:29

On 2008-10-12 17:16:26 +0200, "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> said:

> Hvordan kopieres f.eks billeder fra iPhone over på Mac/PC, og hvordan
> kopiere man f.eks nogle PDF filer fra Mac/PC over på iPhone 3G.
>
> Findes er nogen Newsreader til iPhone.
>
> Søren

Mht. billeder: iPhoto (måske billedeoverførsels programmet)
Mht. Pdf: AirSharing (ret sejt program)

Newsreader: Det er jeg ikke stødt på (og jeg har ikke rodet med
programmer hvor man skulle jailbreake iPhonen)

Mvh. Joakim