Airport Express vs Windows Vista
Fra : Christian Lynbech

Dato : 12-10-08 09:04

Jeg har investeret i en Airport Express g glad og fro flyttet min
printer (HP laserjet 1022) ind i et andet rum.

Det fungerer også fint fra mine macs, og fra en Windows XP kørt i vmware
på den ene mac, men jeg har en del problemer når der skal skrives ud fra
vores Windows Vista maskine (en Dell bærbar).

På Vista'en har jeg installeret Bonjour og den kan da også ganske
problemløst finde og installere printeren.

Udskrift virker som det skal, men kun 1 gang! Prøver man at skrive ud
igen, sidder jobbet lidt i køen på computeren hvorefter der meldes fejl.
Genstart af printeren gør ingen forskel men genstarter jeg Airport
Express'en så kan jeg lave endnu en udskrift. Det er selvsagt ret
irriterende. Jeg er ikke nogen ørn til Vista så jeg har ikke fundet
nogen former for indikation hvad Vista selv synes problemet er.

Er der andre der har set noget lignende og evt. hvad man kan gøre ved
det?

PS

Jeg ved godt at den rigtige løsning ville være at købe en mac til konen
men den globale finankrise har ramt vores anlægsbudget hårdt

Christian Lynbech | christian #\@ defun #\. dk
Hit the philistines three times over the head with the Elisp reference manual.
- petonic@hal.com (Michael A. Petonic)