Hvor er min HD
Fra : Søren Larsen

Dato : 11-10-08 16:18

Efter en installation, og genstart, er min HD væk

Under startdisk, kan jeg kun vælge cd-drev og netværksstart, hvor er min HD

Har prøvet og gøre den både passiv og aktiv igen, men den er væk, altså den
er der godt nok, men kan bare ikke finde den som startdisk

--
Mange Hilsner

Søren

Fra : Jon

Dato : 11-10-08 18:11

Søren Larsen <bongo50000@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Har prøvet og gøre den både passiv og aktiv igen, men den er væk, altså den
> er der godt nok, men kan bare ikke finde den som startdisk

Høres ut som om noe er gått feil under installasjonen slik at HD'en ikke
har et gyldig styresystem (OS). Kan du forsøke å installere på nytt?
Bruk gjerne "Arkiver og installér" ved første forsøk. Siden du får
kontakt med disken, tross alt, så kan du kanskje få tatt en backup også,
for sikkerhets skyld? (Til ekstern USB el FW-disk, bootet fra DVD e.l.)
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc