On 12 Okt., 13:09, Mads <M...@nospam.nothanks.com> wrote:
> On Sun, 12 Oct 2008 11:01:28 +0200, "Poul Johannsen"
>
> <poul.johann...@sport.invalid> wrote:
> >Hej
>
> >Min kæreste og jeg flytter snart sammen og har derfor bestiltdansknet.
> >Har hørt nogle har haft problemer meddansknet. Men er de gode nok eller
> >hva`?
>
> >Mvh Poul
>
> Ja jeg ville ihvertfald ønske at jeg aldrig havde hørt om dem.
>
> Har haft Cybercity i nogen år og var ellers tilfreds, men CC kunne
> ikke levere den hastighed jeg ønskede, da de ikke havde udstyr
> på min central.
>
> Bestilte i Marts en opkopling hosDanskNet. Ganske få dage senere
> taler jeg så med en hos CC og finder ud af at de snart installerer
> udstyr på min central og at jeg så godt kan få den ønskede hastighed.
> Jeg sender derfor en mail til DN hvor jeg annulerer min bestillling.
> Da jeg intet hører fra dem, ringer jeg til deres kundeservice et par
> dage senere, stadig inden for fortrydelsesperioden og aftaler med
> en flink dame at min bestilling hermed er annuleret.
>
> Så går der nogen måneder og pludselig en dag kommer postbudet
> med en pakke fra DN. Det har sikkert været en router. Jeg nægter
> dog at modtage den og den ryger retur til DN.
> Næste dag ringer jeg igen til DN og får at vide at det må være en
> fejl og at jeg har gjort det rigtige ved ikke at modtage pakken.
> DN lover igen at tage sig af sagen.
>
> Der går igen en måned og så dumper der en regning ind af brevsprækken.
> Oprettelse og 2 måneders Internet : 720 kr.
> Ringer igen til DN der undskylder, lover at fixe problemet osv. osv.
>
> Ny måned. Ny regning. 1 måneds Internet. 328 kr
> Ny opringning, ny undskyldning, bla bla bla bla.
>
> Ny måned, ny regning. Nu er beløbet oppe på 1045 kr og jeg er så
> småt ved at komme op i det røde felt. Godt for DN at man er en sindig
> nordjyde, for ellers . . . . . .
>
> De er sgu så flinke hos DN når man ringer. Næsten alt kan lade sig
> gøre og vil blive gjort med det samme. Problemet er bare at der intet
> sker. De bliver ved med at sende regninger for noget jeg aldrig har
> fået. Ender sgu nok med at man må have fat i DR eller TV2.
> Når forbrugerprogrammerne tager fat i den slags, så sker der som
> regel en hel masse.
>
> Ja, det var bare min lille skrækhistorie. Om DNs forbindelse dåer til
> noget ander jeg ikke.
>
> mvh Mads
Mads >>
Jeg skriver i min funktion som direktør i Dansk Net. Hvis din historie
er korrekt har vi haft en brist i vores procedurer. Det er dog vigtigt
at være helt med på at de 14 dages fortrydelsesret som alle som køber
via et fjernsalg har træder i kraft fra vi modtager din
ordrebekræftelse retur. Vi har endvidere givet muligheden for at folk
kan fravælge retten således at ordren igangsættes med det samme kunden
bestiller.
Hvad der er sket i din sag kan jeg ikke udtale mig om da jeg her har
brug for din adresse eller anden identifikation. Du kan dog skrive til
mig ved at bruge info (at) dansknet.dk og sætte attention til
"Kristian Sørensen".
Med venlig hilsen
Kristian Sørensen
www.dansknet.dk