ACDC udenom DK?
Fra : ___P.Sir

Dato : 11-10-08 16:29

Ah, kan det passe? 18/2 Oslo, 20/2 Stockholm - og så nogle dage i Tyskland.
Det var det nærmeste.
Der må da være basis for en fuldt udsolgt koncert i Parken,
koncertarrangører?
Preben

Fra : Henrik Laursen

Dato : 11-10-08 18:24

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in

> [...]
> Tyskland. Det var det nærmeste.
> Der må da være basis for en fuldt udsolgt koncert i Parken,

Nej.
Leje af parken + forplejninger + for få danske fans + billet pris =
For dyrt.

Så du må vælge: Sverige eller Tyskland.

--
Henrik Laursen

Fra : Martin T.

Dato : 12-10-08 02:30

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> Tyskland. Det var det nærmeste.
> Der må da være basis for en fuldt udsolgt koncert i Parken,
Jeg mindes en af de jyske koncert arrangører snakkede om at de krævede
"kassen" for at komme til DK..

Mvh
Martin T.