Gyserfilm med Nick Nolte
Fra : Anders Søe Plougsgaa~

Dato : 11-10-08 14:16

Hej i gruppen

Jeg så engang en mellemlang film om en mand der oplever en masse uhyggelige
ting i et gammelt hus. Jeg kan ikke huske hvad der sker, kun at manden noget
af vejen følges med Nick Nolte, som vist hører til på stedet, og er lettere
gal. Han ender med at spænde sig selv fast til en elektrisk stol foran
hovedpersonen, hvorved det vist demonstreres at det er bedre at dø end at
blive i huset.

Det er nok 11-12 år siden jeg så filmen på DR. Det var vist ikke en lang
spillefilm. Jeg tror den varede under en time.

Er der nogen der kan genkende den?

mvh.
Anders Søe Plougsgaard

Fra : Optimus Prime

Dato : 13-10-08 07:57

Anders Søe Plougsgaard skrev:
> [...]
>
> Det er nok 11-12 år siden jeg så filmen på DR. Det var vist ikke en lang
> spillefilm. Jeg tror den varede under en time.

Siger mig ikke lige umiddelbart noget; men du kan se en liste over alt
hvad han har været med i her: http://www.imdb.com/name/nm0000560/ - ser
ud til han har lavet en del tv frem til midt i 70'erne, det passer med
den korte spilletid?