æhh... daewoo reservedele/forhandler
Fra : Dak

Dato : 11-10-08 06:31

Kan jeg købe original reservedele til en Daewoo fra 99 hos en chevrolet
forhandler nu eller er der ikke længere nogen som sælger OEM dele til
min? Kan se at refako har dele men da de er i hillerød er det lidt langt
for mig at køre, er fra kbh.

---
Dak
"Nu med Daewoo Matiz 0.8 '99(eller fra i aften efter kl. 21)"
"ex-Ford Sierra 2.0 Azur DOHC '90"

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 11-10-08 09:52

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Kan se at refako har dele men da de er i hillerød er det lidt langt for

Jeg vil vove at sige: selvfølgelig kan du det! :)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-10-08 18:09

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan se at refako har dele men da de er i hillerød er det lidt langt for

Joe hvorfor skulle du ikke kunne det?
Jeg har købt flere stumper til konens 0,8 skotøjsæske ved Chervolet
forhandleren i herning

--
/Dennis
Diverse harware sælges