Tændrør model super.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-08 05:25

Nu skal kareten s'gu hidses op.

Først nogen af dem her:

http://www.pulstar.com/index.html

Og dertil noget V-Power juice.

Dernæst noget TEC-2000 i gearkasse og hvor der ellers roteres.

Og jeg må ikke glemme WD-40 på tændkablerne.

Det kan jeg godt sige Jer. Om en uges tid, når jeg har fået hældt på
osv., så skal I ikke rynke på næsen når den sorte Sonata dukker op i
bakspejlet, for så er det alvor - drenge. ))))

Det er fandme utroligt at de kan blive ved med at finde på.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : René Løweneck

Dato : 11-10-08 06:37

Hej Folmer !

> Det er fandme utroligt at de kan blive ved med at finde på.

Ja ja, men nu må du jo endelig ikke glemme at montere en forkromet
mellemgasfordeler, Folmer. Før bliver det ikke helt godt ))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-08 12:56

On Sat, 11 Oct 2008 07:36:41 +0200, René Løweneck <rene@loweneck.dk>
wrote:

>Hej Folmer !

>Ja ja, men nu må du jo endelig ikke glemme at montere en forkromet
>mellemgasfordeler, Folmer. Før bliver det ikke helt godt ))

>--

Dooooh!!

Hvorfor skal du altid være efter mig?

Du véd jo godt at jeg savner så'rn én, og at den ikke fåes til
modeller med automatkasse.

Til gengæld går jeg med overvejelser om at investere i en
electroinficeret røgvender med push-pull automatic lader,

Den skulle gi' lidt på toppen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 07:40

> Det kan jeg godt sige Jer. Om en uges tid, når jeg har fået hældt på
> osv., så skal I ikke rynke på næsen når den sorte Sonata dukker op i
> bakspejlet, for så er det alvor - drenge. ))))

Kan man andet end rynke på næsen
af en Sonata ?? ))))

> Det er fandme utroligt at de kan blive ved med at finde på.

Ja. Og det er fanme utroligt nogle kan finde på at købe en ny Sonata.
Men okay, som brugt er der vel næppe megen livskraft tilbage
i sådan et sæt hjul (((((o:

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 11-10-08 08:20

"Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Kan man andet end rynke på næsen
> af en Sonata ?? ))))

Må jeg henlede opmærksomheden på at De Sorte Spejdere
test kørte sådan et dyr, da de var i Aalborg. Findes som
podcast på dr.dk.

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 08:28

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.vallid> skrev i en meddelelse
> "Eque" <-> skrev i meddelelsen

> Må jeg henlede opmærksomheden på at De Sorte Spejdere
> test kørte sådan et dyr, da de var i Aalborg. Findes som
> podcast på dr.dk.

Ja, det var faktisk det første program jeg nogensinde har hørt.
Men jeg husker også, de lagt pris på, de ankom i en Superb
og rynkede også lidt på næsen af Sonata'en.

Iøvrigt gider jeg ikke bruge min tid på Anders Lund Mandsen & Co.
De er det ypperste inden for genren "vær sjov uden at gøre sig umage",
og det gider jeg ikke. Hvem husker ikke Søs Egelind på TV3 for en del
år tilbage i et program med hjemmevideoer ? Simpel ringe humor oplæst
fra en teleprompter. Thomas Wivel i et tilsvarende program, hvor han sad
dovent i en stol og førte sig frem ? I det hele taget humoren på P3, og
spejderne
er så bare pacet frem selvom det er plat og fordi det jo er "Lund Madsen".
Blot min mening og vi er temmelig sikkert ueninge, men
det gider vi da ikk' diskutere.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-08 13:04

On Sat, 11 Oct 2008 09:27:55 +0200, "Eque" <-> wrote:

> [...]
>er så bare pacet frem selvom det er plat og fordi det jo er "Lund Madsen".
>Blot min mening og vi er temmelig sikkert ueninge, men

Hvorledes har du fået det indtryk, at dine betragtninger om diverse
udsendelser på lige så diverse TV-kanaler, hører hjemme i min tråd om
boost til min fine Hyundai?

Vil De være så venlig at humme Dem ud af min tråd?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-10-08 13:00

On Sat, 11 Oct 2008 08:40:29 +0200, "Eque" <-> wrote:

>Kan man andet end rynke på næsen
>af en Sonata ?? ))))

>--

Sagde manden der kører rundt i en Ford Sierra.

> [...]

>Ja. Og det er fanme utroligt nogle kan finde på at købe en ny Sonata.
>Men okay, som brugt er der vel næppe megen livskraft tilbage

Der skal ikke meget mere end et skvæt TEC 2000 til, før du bliver
fornærmet, hva'? .o))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 13-10-08 14:39

> Det kan jeg godt sige Jer. Om en uges tid, når jeg har fået hældt på
> osv., så skal I ikke rynke på næsen når den sorte Sonata dukker op i
> bakspejlet, for så er det alvor - drenge. ))))

Folmer du er nødt til at forklare "dukker op i bakspejlet".
Jeg synes altid kun jeg ser Sonataer netop der når de bliver mindre - og
mindre - og mindre

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-08 18:45

"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg synes altid kun jeg ser Sonataer netop der når de bliver mindre - og
> mindre - og mindre

Ja og færre og færre når rusten efterhånden har fået bid
i dên del af segmentet...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-08 19:50

Eque skriver:

> Ja og færre og færre når rusten efterhånden har fået bid
> i dên del af segmentet...

De er bedre rustbeskyttet end Sierra....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe