Dagens ord: Duet
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 11-10-08 09:17

He, det bliver sværere og sværere at finde et unikt ord, men jeg prøver med
Duet.
Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

Jeg lægger ud med:
Freddie Mercury and Montserrat Caballé - Barcelona
http://www.youtube.com/watch?v=7oH5SNmUZkc

VH Pernille
--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Michael Lund

Dato : 11-10-08 09:44

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i en meddelelse
> He, det bliver sværere og sværere at finde et unikt ord, men jeg prøver
> med Duet.
> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

Sjov idé og her 3 eksempler på umage par der finder sammen i skøn forening.

Sort Sol med Steen Jørgensen og Sissel i skøn duét.
http://uk.youtube.com/watch?v=R4XIkYklgCo

The Corrs med Bono
http://uk.youtube.com/watch?v=kXrfOIozXWY

Huey Lewis & Gwyneth Paltrow
http://uk.youtube.com/watch?v=Wbg2l2fKF7Q

Michael

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-10-08 10:45

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen
> He, det bliver sværere og sværere at finde et unikt ord, men jeg prøver
> med Duet.

Boss'en og John Fogerty med "Proud Mary":
http://www.youtube.com/watch?v=dToCGQru_u4

Nat og Natalie Cole med "Unforgettable":
http://www.youtube.com/watch?v=53ith7bNN8w

Beatles og Rolling Stones med "Drift Away":
http://www.youtube.com/watch?v=dzbjEXBcIYU

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Max

Dato : 11-10-08 11:44

Hej Pernille

> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

Jeg ville have spillet B B King sammen med Heavy D
i nummeret Keep It Coming, men kan ikke finde den
på røret. Så det blev lige en anden jeg vidst har
spillet før.

Ray Charles;Billy Joel - Baby Grand
http://www.youtube.com/watch?v=mY2lY6xO6Fo

--
Mvh Max

Fra : schlafen

Dato : 11-10-08 13:06

Bon Jovi (Jennifer Nettles fra Sugarland) - Who says you can't go home
http://video.yahoo.com/watch/2072200/v27149937

Fra : Pernille

Dato : 11-10-08 15:27

> [...]
> med Duet.
> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

Diana Ross and Michael Jackson
Upside Down
http://youtube.com/watch?v=nYejWhATOl0&NR=1

Fra : Lars Frandsen

Dato : 11-10-08 19:00

> [...]
> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.
>
> Jeg lægger ud med:
> Freddie Mercury and Montserrat Caballé - Barcelona

Sinatra & Bono - I've got you under my skin
http://www.youtube.com/watch?v=2mOF-lm16aI

George Michael & Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me
http://www.youtube.com/watch?v=VtZB4jluIO4

Michael Jackson & Siedah Garret - I Just Can't Stop Loving You
http://www.youtube.com/watch?v=V_Q3AhPaZBY

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 12-10-08 17:07

"Lars Frandsen" <nyheder@nordholm-frandsen.dk> skrev i en meddelelse

> George Michael & Elton John - Don't Let The Sun Go Down On Me
> http://www.youtube.com/watch?v=VtZB4jluIO4

Den giver dig stafetten

VH Pernille

Fra : Lars Frandsen

Dato : 12-10-08 18:38

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen

> "Lars Frandsen" <nyheder@nordholm-frandsen.dk> skrev i en meddelelse

> Den giver dig stafetten

Tak for det - jeg går lige i tænkeboks med et nyt dagens ord.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-10-08 20:20

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen
> He, det bliver sværere og sværere at finde et unikt ord, men jeg prøver
> med Duet.
> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

____________

Noget jeg længe har ønsket (Birthe Kjær og Keld Heick)

En dør til fantasien (Johny Hansen og Karina Høgfeldt)

Vi pudser glorien lidt (Bjørn Hansen og Hilda Heick)

Rosa til bal (Birthe Kjær og Christer Sjøgren)

Sig mig (Richard Ragnvald og Karina Høgfeldt)

Gode ben (Bjørn Hansen og Johny Hansen)

Vi tror på lykken (Birthe Kjær og Thorleifs)

Kom og dans med mig (Johny Hansen og Janni Brodersen)

Vi blev alle født på samme klode (Kandis, Thorleifs og Karina Høgfeldt)

Min nummer et (Richard Ragnvald og Sussanne Lana)

Et lille ord (Richard Ragnvald og Gitt Persson)
http://www.ragnvald.dk/Et%20lille%20ord.mp3

Du skal vide (Richard Ragnvald og Kikki Danielsson)
http://www.ragnvald.dk/Du%20skal%20vide.mp3

Linda Gail lewis og Jerry Lee Lewis
http://www.youtube.com/watch?v=zXH9HbsiMPM

Linda Gail Lewis og Van Morrison

Hilsen Åge

Fra : Broegger

Dato : 11-10-08 20:22

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev

> He, det bliver sværere og sværere at finde et unikt ord, men jeg
> prøver med Duet.
> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

Riding with the King. Mr. BB King og Slowhand i skøn forening!
http://www.youtube.com/watch?v=AyXPp1P8rBY

Clapton og Knopfler i en anden konstellation. Og Knopfler spiller heldigvis
istedet for at synge http://www.youtube.com/watch?v=_ae2uidckqE

og så en af mine ynglingsduetter. Steffen og Tina med deres danske udgave
af Halelujah. http://www.youtube.com/watch?v=ud-M6YqeOWg

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Eva Schmidt

Dato : 11-10-08 20:51

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen
> He, det bliver sværere og sværere at finde et unikt ord, men jeg prøver
> med Duet.
> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

"Perhaps love" - Placido Domingo og John Denver.

http://www.youtube.com/watch?v=3YnfCH7LNcM

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-10-08 20:58

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> skrev i meddelelsen
> He, det bliver sværere og sværere at finde et unikt ord, men jeg prøver
> med Duet.

Vi må da ikke glemme denne super-sang af extrem høj kvalitet.

Robbie Williams og Nicole Kidman
http://www.youtube.com/watch?v=1BdiAQmEaf0

> Livet er for kort til at undgå Pernille

SV: Hmmmmm....... nåhhh...

Fra : Pernille

Dato : 12-10-08 00:11

> [...]
> med Duet.
> Meningen er par, der ikke normalt spiller sammen.

Paul McCartney and Stevie Wonder
Ebony and Ivory
http://youtube.com/watch?v=TZtiJN6yiik