De har ødelagt Bridge-blanding :-(
Fra : Jens Bruun

Dato : 10-10-08 19:31

Katastrofe. Når man nu for en gangs skyld tillader sig at falde i, og køber
en pose Bridge-blanding, så mangler det vigtigste:

Hvad er der sket med de små, kegleformede chokolade-ting med gele inde i
midten?

Øv!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 10-10-08 20:26

Hej Jens

> Hvad er der sket med de små, kegleformede chokolade-ting med gele
> inde i midten?

Dem kan jeg fint undvære, men de kunne godt fylde lidt flere
af de rosiner i chokolade i. :)

--
Mvh Max

Fra : -=JF=-

Dato : 10-10-08 23:24

Max skrev:

> men de kunne godt fylde lidt flere af de rosiner i chokolade i. :)

HØRT! HØRT!

Mvh John

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-10-08 11:14

-=JF=- skrev:

> HØRT! HØRT!

Hvorfor køber I blandinger i stedet for de varer I bedst kan lide?

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 11-10-08 11:18

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor køber I blandinger i stedet for de varer I bedst kan lide?
>
> --

Hvis du kan angive et sted hvor samtlige del-elementer fra en pose
Bridgeblanding indgår enkeltvis...............

Anders

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-10-08 11:27

Anders Halskov-Jensen skrev:

> Hvis du kan angive et sted hvor samtlige del-elementer fra en pose
> Bridgeblanding indgår enkeltvis...............

Det aner jeg ikke, for jeg køber aldrig blandinger. Der er altid noget i
som jeg ikke kan lide.

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 11-10-08 16:18

> Det aner jeg ikke, for jeg køber aldrig blandinger. Der er altid noget i
> som jeg ikke kan lide.
>
> --

Tjaaaah, så er dit råd ihvertfald i "Bridgeblanding"-kontekst til
forholdsvis lidt gavn

Anders

Fra : Erik Olsen

Dato : 11-10-08 16:31

Anders Halskov-Jensen skrev:

> Tjaaaah, så er dit råd ihvertfald i "Bridgeblanding"-kontekst til
> forholdsvis lidt gavn

Så vidt jeg husker har jeg ikke forsøgt at give et råd i tråden her,
blot udtrykt min forundring.

Fra : Anders Halskov-Jense~

Dato : 12-10-08 10:00

> Så vidt jeg husker har jeg ikke forsøgt at give et råd i tråden her, blot
> [...]

OK, så lad mig istedet besvare dit spørgsmål

>"Hvorfor køber I blandinger i stedet for de varer I bedst kan lide?"

Fordi man ikke kan købe bridgeblanding i løsdele...........

Anders

Fra : Erik Olsen

Dato : 12-10-08 11:34

Anders Halskov-Jensen skrev:

> OK, så lad mig istedet besvare dit spørgsmål

> Fordi man ikke kan købe bridgeblanding i løsdele...........

Se, det var jo meget bedre, Anders.

Jeg lagde blot mærke til at nogle af de bestanddele som blev nævnt, godt
kan købes for sig, men sikkert ikke alle. Jeg kender ikke bridgeblanding
så godt.

Bemærk at flere indlæg netop nævnte bestanddele:

"Hvad er der sket med de små, kegleformede chokolade-ting med gele inde
i midten?"

"... men de kunne godt fylde lidt flere af de rosiner i chokolade i."

Sidstnævnte kan man godt købe for sig, men måske af et andet fabrikat.

Fra : Max

Dato : 11-10-08 12:28

Hej Erik

> Hvorfor køber I blandinger i stedet for de varer I bedst kan lide?

Hvor bliver det sagt at vi ikke kan lide blandingerne ?

--
Mvh Max

Fra : -=JF=-

Dato : 11-10-08 13:19

Erik Olsen skrev:

> Hvorfor køber I blandinger i stedet for de varer I bedst kan lide?

Har du nu igen drukket af potten?
At man bedst kan lide en af tingene udelukker vel ikke at man også kan
lide de andre ting - blot ikke så meget som favoritten.

John

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 10-10-08 14:09

On 10 Okt., 20:30, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Hvad er der sket med de små, kegleformede chokolade-ting med gele inde i
> midten?

Puha, det er de allerklammeste. Kunne være, man skulle købe sådan en
pose igen. Jeg foretrækker, som Max, choko-rosinerne og naturligvis de
suveræne dragerede lakrids-pinde.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-10-08 15:00

In news:f0996b95-f0b8-456e-b17f-16ee7ea82059@64g2000hsu.googlegroups.com,
edelvang@gmail.com <edelvang@gmail.com> typed:

> Puha, det er de allerklammeste. Kunne være, man skulle købe sådan en
> pose igen. Jeg foretrækker, som Max, choko-rosinerne og naturligvis de
> [...]

Jeg kunne nu også godt lide de små kegleformede med gelé, men man kan få
noget der ligner en smule. Det er Carletti's Maritza, som er små stykker
mørk chokolade med frugtgele inden i. De er rigtig gode.

Ellers vil jeg også mene at choko-rosinerne er helt i top, ligeledes
lakrids-pindene, og de dragerede nødder.

Der er også forskel på bridge blanding, for man kan jo få både Cloetta,
Carletti og Tom's. Jeg mener ikke at indholdet er helt ens i de tre.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ole Larsen

Dato : 11-10-08 12:17

Jens Bruun skrev:
> [...]
> en pose Bridge-blanding, så mangler det vigtigste:
>
> Hvad er der sket med de små, kegleformede chokolade-ting med gele inde i

Åh pyt - da de ødelagde salmiakstængerne for 30? år siden og Piratos for
20? var det slut med illusionerne, så blæse være med Bridgeblanding.
Næh, havde det været en Whist- eller Mouselblanding i stedet for sådan
noget bedsteborgerfims som Bridge.........

http://olelarsen.eu/84/index.html

Fra : Kim

Dato : 11-10-08 13:20

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> køber en pose Bridge-blanding, så mangler det vigtigste:
>
> Hvad er der sket med de små, kegleformede chokolade-ting med gele inde i

De er endelig udeladt. Så er man fri for at smide dem ud...

Mvh, Kim

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-10-08 18:49

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

>Katastrofe. Når man nu for en gangs skyld tillader sig at falde >i, og
>køber en pose Bridge-blanding, så mangler det vigtigste:

He He ... Er det Carletti eller Tom's eller Cloetta ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen