The Car
Fra : Kim2000

Dato : 10-10-08 21:21

Kultgyseren (der egentlig ikke er direkte dårlig) kommer på DR2 klokken 23 i
aften.

http://www.imdb.com/title/tt0075809/

og traileren:

http://www.youtube.com/watch?v=TFWea3Eu97E

Fra : Jesper

Dato : 11-10-08 23:51

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> Kultgyseren (der egentlig ikke er direkte dårlig) kommer på DR2 klokken 23 i
> [...]

Den er go'. Så den i sin tid i Broadway Bio, jeg kan bedre lide The Car
end Christine.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Henrik Laursen

Dato : 12-10-08 02:43

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Den er go'. Så den i sin tid i Broadway Bio, jeg kan bedre lide The
> Car end Christine.

Til dem der har set Futurama, så findes der en dedikeret episode til
filmen: The Honking.
Læg mærke til hvordan at Bender ser ud som "The Werecar":
http://blog-imgs-11.fc2.com/a/n/i/animevideos/futurama0218.jpg

--
Henrik Laursen