de kommende bærbare ( den 14.)
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-08 14:21

Nogen der har hørt andet end af de måske kommer den 14.
måske/måske ikke har et nyt kanbinet ( støbt/presset !?)
og måske/måske ikke et nyt grafikkort fra Nvidia..

der har så vidt jeg har hørt det, ikke været rygter om blu ray
afspiller/brænder
SSD ram/disk til Pro serien !?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-10-08 15:04

<ecozyz> wrote:

> [...]
> og måske/måske ikke et nyt grafikkort fra Nvidia..
>
> der har så vidt jeg har hørt det, ikke været rygter om blu ray

nej .. men det er fordi ingen ved noget .. men det vil da være skønt med
f.eks. bluray.

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-10-08 17:25

<ecozyz> wrote:

> [...]
> og måske/måske ikke et nyt grafikkort fra Nvidia..
>
> der har så vidt jeg har hørt det, ikke været rygter om blu ray

tja:

<http://arstechnica.com/journals/apple.ars/2008/10/09/apple-announces-oc
tober-14-notebook-event-in-cupertino>

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-08 22:35

On 2008-10-09 18:24:54 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> tja:
>
> <http://arstechnica.com/journals/apple.ars/2008/10/09/apple-announces-oc
> tober-14-notebook-event-in-cupertino>
>
> /thomas

lyder godt..
Jeg skal nemlig have en, og ville lige vente til den næste gen kom.. (
arstek historien tyder på der sker et eller andet..)
Måske endda meget ??

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-10-08 04:46

<ecozyz> wrote:

> lyder godt..
> Jeg skal nemlig have en, og ville lige vente til den næste gen kom.. (
> arstek historien tyder på der sker et eller andet..)
> Måske endda meget ??

øøøh, ja, Apple har sendt en invitation til pressen om et event den 14.
:)

/thomas