nyt filmprogram i aften
Fra : hansjepsen2008@gmail~

Dato : 09-10-08 04:06

hej derude

faldt lige over denne side: http://www.filmsyn.dk

fedt med endnu et filmprogram på dansk tv. Selvom det så er på DK4

Fra : isteen

Dato : 09-10-08 11:24

<hansjepsen2008@gmail.com> wrote:

> hej derude
>
> faldt lige over denne side: http://www.filmsyn.dk
>
> fedt med endnu et filmprogram på dansk tv. Selvom det så er på DK4

DK 4 har flere gode programmer - Motor TV, oftest først ude med
Speedway, og flere dokumentarer
--
Fjern rygeloven
http://isteen.wordpress.com

Fra : Jubii

Dato : 09-10-08 13:36

<hansjepsen2008@gmail.com> skrev i meddelelsen
hej derude

faldt lige over denne side: http://www.filmsyn.dk

fedt med endnu et filmprogram på dansk tv. Selvom det så er på DK4

Indlægget hører til i dk.medier.tv.

Fra : Morten Wartou

Dato : 09-10-08 14:07

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> <hansjepsen2008@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Indlægget hører til i dk.medier.tv.

Det passer fint i denne gruppe. Jeg tror ikke der er nogen andre end dig der
anser det for at være et problem.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jubii

Dato : 09-10-08 14:22

"Morten Wartou" <mort_fjerndette_en@wartou.dk> skrev i meddelelsen

> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen

> Det passer fint i denne gruppe. Jeg tror ikke der er nogen andre end
> dig der anser det for at være et problem.

"* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
hører almindeligvis til i dk.medier.tv."

Fra : Holst

Dato : 09-10-08 14:27

Jubii wrote:

> "* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
> hører almindeligvis til i dk.medier.tv."

Der står jo tydeligt "almindeligvis". Det betyder med andre ord, at der
kan være undtagelser. Derfor er det naturligvis ganske fornuftigt, at
debat om et tv-program omhandlende film hører fint hjemme i denne gruppe.

Fra : Jubii

Dato : 09-10-08 20:17

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der kan være undtagelser. Derfor er det naturligvis ganske fornuftigt,
> at debat om et tv-program omhandlende film hører fint hjemme i denne

Det er det samme som at skrive, at så snart en tv-station reklammerer
for en film kan den reklame sendes til gruppen. Men den går jo ikke, for
som du skriver "debat om et tv-program" er hvad fundatsen skriver skal
sendes til tv-gruppen.
Undtagelser er f.eks. debat om de film der sendes på tv-stationen.
Det er ikke hvad jeres "debat" drejer sig om, men om at en tv-station
sender en udsendelse om film.
Det er et typisk emne for tvgruppen.

Fra : Holst

Dato : 09-10-08 20:33

Jubii wrote:

> Det er et typisk emne for tvgruppen.

Ja, emnet er fint til tv-gruppen. Ikke desto mindre mener jeg stadig, at
den slags filmprogrammer fint passer ind i denne gruppe.

Men hele denne diskussion hører jo heller ikke hjemme i denne gruppe. Så
EOD herfra.

Fra : Jubii

Dato : 09-10-08 21:43

> [...]
> at den slags filmprogrammer fint passer ind i denne gruppe.
>
> Men hele denne diskussion hører jo heller ikke hjemme i denne gruppe.

ja det er klart, når først en har dummet sig og sendt et emne til den
forkerte gruppe skal det forsvares med næb og klør og ufine metoder.

Fra : Peter Heide

Dato : 10-10-08 00:01

> "Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> ja det er klart, når først en har dummet sig og sendt et emne til den
> forkerte gruppe skal det forsvares med næb og klør og ufine metoder.

hmmm. syntes egentlig det er fair nok at skrive det oprindelig indlæg i
denne gruppe.

Fra : Stig Holmberg

Dato : 10-10-08 13:15

> [...]
>

> ja det er klart, når først en har dummet sig og sendt et emne til den
> forkerte gruppe skal det forsvares med næb og klør og ufine metoder.

Nedenstående er ordret klippet fra gruppens fundats:

* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
hører almindeligvis til i dk.medier.tv. Dog kan f.eks. tv-film,
faktuelle programmer om film samt filmiske virkemidler i tv-serier
diskuteres i gruppen.

Så det er dig der bruger ufine metoder, ved at undlade at medtage den fulde
ordlyd, bravo!

Bemærk de 2 sidste linier, og næste gang du vil lege netbetjent skal du nok
sørge for at holde dig til FAKTA hvis du vil undgå at dumme dig.

/Stig

Fra : Jubii

Dato : 10-10-08 13:33

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i meddelelsen

> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen

> Nedenstående er ordret klippet fra gruppens fundats:

Nøøøøøj, hvor er du dygtig, tykhovd.

> [...]
> diskuteres i gruppen.
>
> Så det er dig der bruger ufine metoder, ved at undlade at medtage den

Og hvad skal du så med den tekst der ikke har noget at gøre med at
"debattere" et indlæg om et tv-program der hører til i tvgruppen?

> Bemærk de 2 sidste linier, og næste gang du vil lege netbetjent skal
> du nok sørge for at holde dig til FAKTA hvis du vil undgå at dumme
> dig.

Alle i gruppen er enige i at "debatten" drejer sig om et tv-program der
hører til i tvgruppen. Du er blot for tykhovedet til at forstå det.
Så nu du leger dumhoved, så fortæl alle dem der er enig med mig i at
indlægget er forkert postet, hvad det er du har set der "debatteres".

Fra : Stig Holmberg

Dato : 10-10-08 14:29

> [...]
> Så nu du leger dumhoved, så fortæl alle dem der er enig med mig i at
> indlægget er forkert postet, hvad det er du har set der "debatteres".

Alle i gruppen?

Der er 3 der har svaret dig foruden mig og de IKKE enige med dig, jeg
citerer:

Det passer fint i denne gruppe. Jeg tror ikke der er nogen andre end dig der
anser det for at være et problem. (Morten Wartou)

Ja, emnet er fint til tv-gruppen. Ikke desto mindre mener jeg stadig, at
den slags filmprogrammer fint passer ind i denne gruppe. (Holst)

hmmm. syntes egentlig det er fair nok at skrive det oprindelig indlæg i
denne gruppe. (Peter Heide)

Du har tydeligvis problemer med at holde dig til facts, selvom det står sort
på hvidt i gruppens fundats at indlægget er indenfor rammerne.

Iøvrigt har du jo ingen argumenter, men kan ikke finde ud af andet end at
kalde mig tykhovedet etc.

Jeg burde have indset at det ikke nytter noget at debattere med en der
kalder sig "Jubii".

/Stig

Fra : Jubii

Dato : 10-10-08 14:50

> [...]
>
> Du har tydeligvis problemer med at holde dig til facts, selvom det
> står sort på hvidt i gruppens fundats at indlægget er indenfor

Jeg spurgte dig hvordan.

> Iøvrigt har du jo ingen argumenter, men kan ikke finde ud af andet end
> at kalde mig tykhovedet etc.

Ingen argumenter, når jeg prøver at få ind i din og andres hoved at det
der "debatteres" er en tvstations programmer. Gad vide hvad du tror jeg
skriver om i alle mine indlæg. Ingen argumenter, hvor dum er du.

> Jeg burde have indset at det ikke nytter noget at debattere med en der
> kalder sig "Jubii".
>
> /Stig

Nej, det er du ikke klog nok til.
Når man spørger dig om noget er der ingen hjemme i dit hoved til at
svare.
Og når du starter med at kalde folk noget må du finde dig i at blive
kaldt noget tilbage, men den fattede du heller ikke.

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-10-08 16:28

Jubii wrote:
> [...]
> Og når du starter med at kalde folk noget må du finde dig i at blive
> kaldt noget tilbage, men den fattede du heller ikke.

Er det tilladt at kalde dig for en kværulant?

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Jubii

Dato : 10-10-08 17:23

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Er det tilladt at kalde dig for en kværulant?

Det kommer an på om du er et af de fjolser der ikke kan komme med et
fyldestgørende svar på hvad det er der "debatteres" i stedet for et
tvprogram, som jo bekendt er OT i denne gruppe.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-10-08 00:04

Jubii wrote:
> [...]
> fyldestgørende svar på hvad det er der "debatteres" i stedet for et
> tvprogram, som jo bekendt er OT i denne gruppe.

Et tv-program, hvis emne er film, er selvfølgelig relevant i en gruppe, hvis
emne er film.

At du gider spilde tid på at svine folk til, der fremhæver denne indlysende
sandhed, er kun dit problem, ikke gruppens.

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Jubii

Dato : 11-10-08 07:37

> [...]
>
> At du gider spilde tid på at svine folk til, der fremhæver denne
> indlysende sandhed, er kun dit problem, ikke gruppens.

Ikke ifølge fundatsen. Og tilsviningen kommer først fra kvæulanterne der
ikke forstår at tolke en fundats.
Så du er et fjols og en løgner.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-10-08 09:41

Jubii wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ikke ifølge fundatsen. Og tilsviningen kommer først fra kvæulanterne
> der ikke forstår at tolke en fundats.
> Så du er et fjols og en løgner.

Og du er en spam-tumpe, der ruyger i filteret. Farvel, og good riddance
(hvorfor findes det ord ikke på dansk?)

Per V.
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-10-08 17:33

Jubii wrote:

> "* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
> hører almindeligvis til i dk.medier.tv."

Det svarer til at vi ikke må diskutere science fiction, der bliver vist
på TV, i dk.kultur.sciencefiction, hvilket er skingrende idiotisk.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jubii

Dato : 10-10-08 23:24

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i meddelelsen

> Det svarer til at vi ikke må diskutere science fiction, der bliver
> vist på TV, i dk.kultur.sciencefiction, hvilket er skingrende
> idiotisk.

Det er vist mere idiotisk at en fundats for en gruppe kan påvirke en
anden, forklar det.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-10-08 17:33

Morten Wartou wrote:

> Det passer fint i denne gruppe. Jeg tror ikke der er nogen andre end dig
> der anser det for at være et problem.

Jeg er enig. TV om film er mindst lige så meget on-topic herinde, som i
dk.medier.tv.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Jubii

Dato : 10-10-08 23:24

> Jeg er enig. TV om film er mindst lige så meget on-topic herinde, som
> i dk.medier.tv.

I 2 fordrejer ordene i fundatsen, og du giver den også som
fundatsfordrejer for en anden gruppe.
Idiotisk.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-10-08 00:05

Jubii wrote:
> "Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i meddelelsen

> I 2 fordrejer ordene i fundatsen, og du giver den også som
> fundatsfordrejer for en anden gruppe.
> Idiotisk.

Fundatsfundamentalister er en plage for alle grupper.

Per V

--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Jubii

Dato : 11-10-08 07:39

> Fundatsfundamentalister er en plage for alle grupper.

Din jihad er tom.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-10-08 09:40

Jubii wrote:

> Din jihad er tom.

Tak. Når du skriver uforståelige indlæg, er du lettere at ignorere.

Og du, som er så fundatsliderlig, burde lære lidt om citatteknik.

Per V
--
Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Fra : Jubii

Dato : 11-10-08 10:17

> [...]
>
> Per V
> --
> Det er i orden at være en krukke, hvis krukken ikke er tom.

Hold kæft en løgner.
Når du taber en debat, så er dit svar kun personfnidder og løgne.
En tøsedreng af 1 rang.

Fra : Morten Wartou

Dato : 11-10-08 18:09

> Hold kæft en løgner.
> Når du taber en debat, så er dit svar kun personfnidder og løgne.
> En tøsedreng af 1 rang.

Pas nu på din internetforbindelse ikke bliver kappet igen-igen-igen.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jubii

Dato : 11-10-08 18:30

> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen

> Pas nu på din internetforbindelse ikke bliver kappet igen-igen-igen.

Din erfaring er ret stor, ser jeg. Så må du holde op med dit
personfnidder, spam, og andet du får lukket din forbindelse af.