Medarbejderbreband aftale når priserne sty~
Fra : davidlan@amdocs.com

Dato : 08-10-08 04:29

Den bredband pris er styrke ned. Men den beløb jeg betaler hver måned
er det samme.
Min arbejdergiver har den følgende påstand:
”Med andre ord – den aftale vi lavede er gældende uanset om prisen på
bredbånd går op eller ned.”
Hvad skal jeg gøre?

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 08-10-08 11:39

Hej

On 08/10/08 12.29, in article
cdbc561e-4296-486f-97fc-da6515656d14@j68g2000hsf.googlegroups.com,
"davidlan@amdocs.com" <davidlan@amdocs.com> wrote:

> Den bredband pris er styrke ned. Men den beløb jeg betaler hver måned
> er det samme.
> Min arbejdergiver har den følgende påstand:
> ²Med andre ord ­ den aftale vi lavede er gældende uanset om prisen på
> bredbånd går op eller ned.²
> Hvad skal jeg gøre?

Hvis det er medarbejderbb fra TDC, plejer hastigheden da at blive justeret
jævnligt, efter som markedet ændrer sig...

Det er måske ikke TDC du er hos?

Mvh
Hans

Fra : Jesper Juul

Dato : 08-10-08 11:41

davidlan@amdocs.com skrev:
> [...]
> Min arbejdergiver har den følgende påstand:
> ”Med andre ord – den aftale vi lavede er gældende uanset om prisen på

Opsige abonnementet eller kontakte din udbyder.

Jesper

Fra : Ralph

Dato : 08-10-08 16:18

"Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Opsige abonnementet eller kontakte din udbyder.

Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder (godt
ord det er KUN arbejdsgiver.

--
Ralph

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 08-10-08 17:28

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder
Det går nu ellers fint for mig...

Fra : Ralph

Dato : 08-10-08 17:37

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i en meddelelse
> Det går nu ellers fint for mig...

Når ja OK, det kunne man jo også, udlevere URL og password til de ansatte,
personligt foretrækker jeg at yde den service til mine ansatte, men sådan er
vi jo forskellige.

--
Ralph

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-10-08 20:26

> [...]
> personligt foretrækker jeg at yde den service til mine ansatte, men sådan

Jeg forstår overhovedet ikke hvad du snakker om. Jeg ringer bare til TDC...

Fra : Jesper Juul

Dato : 09-10-08 18:04

Ralph skrev:
> "Jesper Juul" <jesperjuul@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Man kan IKKE - som lønmodtager - kontakte medarbejderbredbåndsudbyder (godt
> ord det er KUN arbejdsgiver.

Nå, det har jeg da ellers gjort masser af gange.

Jesper

Fra : Gunnar007

Dato : 08-10-08 19:57

<davidlan@amdocs.com> skrev i meddelelsen
[...]

Sig op, eller kom ud af aftalen, som typisk kun er bindende i 6 mdr,
derefter på måneds basis.
Den medarbejderbredbåndsløsning jeg administrerer falder i pris og stiger i
hastighed ca. 2 gange om året.

Hilsen G