Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Video8 (små bånd) kopieret til DVD el.HDD
Fra : IKJ

Dato : 08-10-08 13:51

Familien har nogle Video8 bånd som gerne skulle kopieres til en DVD.

Vi har kopieret de almindelige videobånd til DVD, men hvordan klarer man
nemmest Video8 båndene?

I huset har vi PC, Video og DVD opt./afspiller, men ingen apparat til
video8 båndene.

Findes der nogen som ved noget om dette?

mvh IKJ

Fra : Pico

Dato : 08-10-08 21:44

IKJ wrote:
> [...]
> video8 båndene.
>
> Findes der nogen som ved noget om dette?

Hvis du ikke har nogen mulighed for at afspille Video8 båndene kan jeg ikke
se hvordan du skal få dem over på Pc'en uden at betale nogen for det, de
fleste fotohandlere kan sansynligvis løse opgaven. Prisen aner jeg ikke
noget om.
Hvor i landet bor du ? Jeg har stadig min HI8 stående og mener den kan
afspille Video 8 bånd.
--
MVH
Pico

Fra : /Peter

Dato : 09-10-08 06:28

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemmest Video8 båndene?
>
> I huset har vi PC, Video og DVD opt./afspiller, men ingen apparat til

Måske du kan finde et meget billigt Video8 kamera på Den Blå avis.

Jeg har et og har overspillet adskillige... men det er ikke til salg.

Fra : IKJ

Dato : 10-10-08 10:57

Tak for begge svarene på vores forespørgsel.

Nu skal vi først ud at finde/låne en Video 8 kamera, alternativt, måske
benytte os af Pico`s tilbud

Vi bor i Herning

hilsen og tak fra IKJ