Hvad er det for en nummerplade
Fra : JBH

Dato : 08-10-08 00:26

Hej

Jeg har fundet en Litauisk (LT) nummerplade, (måske) for den ligner
fuldstændig en original nummerplade med prægede bogstaver og reflekterende
virkning, MEN det er kun en plastfolie som er klæbet på en præget papplade
og den har været holdt fast med tape i siderne....måske den derfor er faldet
af. ? Pappet virker i øvrigt ikke til at være særligt vandfast.

Er det den tidligere Trabantfabrik som nu laver nummerplader (En del af
trabien bestod svjv. også af en slags pap) eller er det mon tale om
østeuropæere som kører rundt med "hjemmelavede" nummerplader. ?

mvh
JBH

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-10-08 07:44

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> og den har været holdt fast med tape i siderne....måske den derfor er
> faldet af. ? Pappet virker i øvrigt ikke til at være særligt vandfast.

Med de sager der er på Litauere lige for øjeblikket ville jeg ikke tøve et
sekund med at aflevere den på nærmeste politistation.

--
Per

Fra : Z

Dato : 08-10-08 09:08

Per Henneberg Kristensen skrev:

> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Med de sager der er på Litauere lige for øjeblikket ville jeg ikke tøve
> et sekund med at aflevere den på nærmeste politistation.

Ja, for alle litauere er nemlig tyve/røvere/svindlere/mafia, ligesom
alle polakker, russere, tyskere, svenskere.

Fra : ShutEye

Dato : 08-10-08 09:17

> Ja, for alle litauere er nemlig tyve/røvere/svindlere/mafia, ligesom alle
> polakker, russere, tyskere, svenskere.

Nemli' - Så bare afsted!

Men hvorfor _ikke_ aflevere den?
Hvad kan det skade?

Fra : Z

Dato : 08-10-08 10:02

ShutEye skrev:

> Nemli' - Så bare afsted!
>
> Men hvorfor _ikke_ aflevere den?
> Hvad kan det skade?

Fundne nummerplader skal altid afleveres til politiet.
Nummerpladens nationalitet og ejers formodede beskæftigelse uanset.

Fra : Kim

Dato : 08-10-08 10:23

> Ja, for alle litauere er nemlig tyve/røvere/svindlere/mafia, ligesom alle
> polakker, russere, tyskere, svenskere.

Og så generaliserer de osse ad hel... til..

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 08-10-08 12:51

"Z" <svarigruppen@hotmail.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja, for alle litauere er nemlig tyve/røvere/svindlere/mafia, ligesom alle
> polakker, russere, tyskere, svenskere.

Jeg ved ikke med tyskere og svenskere, men ellers har du da ret.

:)
--
Per

Fra : Kent Friis

Dato : 08-10-08 18:26

Den Wed, 08 Oct 2008 10:08:28 +0200 skrev Z:

> Ja, for alle litauere er nemlig tyve/røvere/svindlere/mafia, ligesom
> alle polakker, russere, tyskere, svenskere.

Hvis nu vi siger "alle litauere der kører med pap-nummerplader", er
det vel ikke helt urealistisk.

For den sags skyld tror jeg heller ikke en dansker med en
pap-nummerplade har helt rent mel i posen...

Mvh
Kent

.... for katten.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-10-08 04:13

On Oct 8, 10:08 am, Z <svarigrup...@hotmail.invalid> wrote:

> Ja, for alle litauere er nemlig tyve/røvere/svindlere/mafia, ligesom
> alle polakker, russere, tyskere, svenskere.

Der er nu lidt sandhed i det med Litauere og andre fra de tidligere
østlande:

http://jp.dk/indland/krimi/article1481206.ece

http://jp.dk/indland/krimi/article1474655.ece

http://jp.dk/indland/krimi/article1479568.ece

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Z

Dato : 09-10-08 13:32

> Der er nu lidt sandhed i det med Litauere og andre fra de tidligere
> østlande:

Nææhh... har du selv fundet de tre links som understøtter dit argument?

Skal vi gætte på at dette ender med at danskere begår selvtægt? Og
sikkert også mod en dansker:
http://jp.dk/indland/aar/article1480947.ece

FUT dk.politik eller andet sted hvor jeg ikke læser med.

Fra : N/A

Dato : 09-10-08 13:32

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-10-08 06:58

On Oct 9, 2:31 pm, Z <svarigrup...@hotmail.invalid> wrote:

> Nææhh... har du selv fundet de tre links som understøtter dit argument?

Ja.

Men der er flere.