Politikens Elektroniske Ordbog, afløser?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-10-08 09:09

Er der kommet noget nyt der kan erstatte Politikens Elektroniske Ordbog?

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-10-08 19:07

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Er der kommet noget nyt der kan erstatte Politikens Elektroniske Ordbog?

eller det er måske kun os, som endnu ikke er på Intel-platformen som
savner den?

Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 09-10-08 15:59

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> eller det er måske kun os, som endnu ikke er på Intel-platformen som
> savner den?

Ja, de vil da blæse os et stykke, men det bliver vi, der ler sidst &
bedst, når Intel forsvinder igen

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-10-08 16:01

> Ja, de vil da blæse os et stykke, men det bliver vi, der ler sidst &
> bedst, når Intel forsvinder igen

bah humbug ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 09-10-08 17:57

> bah humbug ...
>
> /thomas

Ja, ja, min ven - du er jo den første, der plæderer tesen, at rygter
blot er rygter, og at ingen kan vide, ikke sandt?

Vi får se

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-10-08 18:04

> Ja, ja, min ven - du er jo den første, der plæderer tesen, at rygter
> blot er rygter, og at ingen kan vide, ikke sandt?
>
> Vi får se

helt rigtigt .. PPC er bare ikke der der bliver brugt masser af R&D
penge i øjeblikket .. ikke på ting som kan stoppes i f.eks. bærbare ...

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-10-08 23:11

> Ja, de vil da blæse os et stykke, men det bliver vi, der ler sidst &
> bedst, når Intel forsvinder igen

Kan man køre den i Windows på Mac?

Flemming Rubini

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 16-10-08 18:52

Morten Lind skrev:

> Ja, de vil da blæse os et stykke, men det bliver vi, der ler sidst &
> bedst, når Intel forsvinder igen

Du har våde[1] drømme om en 68060'er med OS X?

/Thorbjørn

[1] Jeg VED godt du ikke er vand(busse)mand.

Fra : Morten Lind

Dato : 18-10-08 16:52

> Du har våde[1] drømme om en 68060'er med OS X?

Nix - mit "tilbage til naturen" syndrom udlever jeg i mit mødrende
fædreland

> /Thorbjørn
>
> [1] Jeg VED godt du ikke er vand(busse)mand.

Til gengæld er jeg vandbærer (dobbelt)

M.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 09-10-08 20:59

Flemming Rubini wrote:
> Er der kommet noget nyt der kan erstatte Politikens Elektroniske Ordbog?

Ikke mig bekendt. Jeg kan iøvrigt oplyse at jeg godt kan køre
den i Tiger, men ikke i Leopard, og det er lige gyldigt om jeg
prøver på en intel eller ppc mac.

JonB

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-10-08 23:16

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> Ikke mig bekendt. Jeg kan iøvrigt oplyse at jeg godt kan køre
> den i Tiger, men ikke i Leopard, og det er lige gyldigt om jeg
> prøver på en intel eller ppc mac.

Tak.
Jeg tror jeg var uklar, med min henvisning til Intel.
Givet Intel-Mac kan man så, køre den i Windows virtuelt?

Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-10-08 16:10

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Tak.
> Jeg tror jeg var uklar, med min henvisning til Intel.
> Givet Intel-Mac kan man så, køre den i Windows virtuelt?

Jeg ved heller ikke helt, hvad du mener. Jeg bruger den da fint på en
Intel-Mac under Mac OS X 10.5. Det er rigtigt, den kørte meget dårligt
under 10.3, men så begyndte den at fungere fint under 10.4 igen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-10-08 20:09

> Jeg ved heller ikke helt, hvad du mener. Jeg bruger den da fint på en
> Intel-Mac under Mac OS X 10.5. Det er rigtigt, den kørte meget dårligt
> under 10.3, men så begyndte den at fungere fint under 10.4 igen.

Tak. Jeg troede ikke den kørte under PPC (det skriver du godt nok heller
ikke om) længere efter 10.3. Men en geninstallering virker nu.
Flemming Rubini

Fra : KnudRamian

Dato : 11-10-08 04:45

On 8 Okt., 10:09, flemm...@rubini.invalid (Flemming Rubini) wrote:
> Er der kommet noget nyt der kan erstatte Politikens Elektroniske Ordbog?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Flemming Rubini
>
> E-post: brug reply for at få korrekt adresse.

Der er faktisk god hjælp at hente her: http://www.ddoo.dk/
mvh
Knud