Opråb til ham der arbejder i lufthavnen.
Fra : Ukendt

Dato : 07-10-08 19:19

Jeg mener at have læst at der er en skribent herinde der arbejder i kbh's
lufthavn.
Desværre husker jeg ikke lige navnet, hvilket jeg beklager.(mener det er
Kent)
Jeg ville høre om det var muligt at få dig til at tjekke noget for mig.
Det drejer sig om at læse en distributørs navn og adresse, på en bestemt
pose snacks i en butik i det sikrede område i lufthavnens C terminal.
Der ligger en butik lige før security tjekket i selve terminal C (i venstre
side, når man er på vej ud til terminalen) , der sælger kaffe, croisanter,
kaffe, sandwich, snacks osv.
De har et produkt fra Snyders of Hanover, og hedder Pretzel Pieces Jalapeno.
Bag på posen sidder der en lille hvid mærkat med den danske distributørs
navn på, og det er den jeg frygtelig gerne vil kende, så jeg kan finde ud af
hvor jeg ellers kan købe dem.
Jeg havde ellers købt en , taget den tomme pose med til usa, og med hjem
igen, men nu er den bare væk, og google er ikke til meget hjælp. Fabrikken
kan kun henvise mig til en UK distributør, eller til evt. at købe direkte
fra fabrikken, men da den ligger i USA bliver det nok for dyrt.

Så jeg håber at det er noget du har lyst til, og mulighed for, at gøre for
mig.
Og når du nu står der alligevel, så prøv en pose, for en bedre snack findes
ikke IMO.

Fra : Ulvir

Dato : 07-10-08 19:25

"Suede" <-----> skrev i meddelelsen
> [...]
> lufthavn.
> Desværre husker jeg ikke lige navnet, hvilket jeg beklager.(mener det er

Jeg mener det er Kent Oldhøj du skal ha' fat i.

Du kunne også ringe til lufthavnen- forklare dem dit problem (!), for
derigennem at få forretningens telefon nummer..

Fra : ks

Dato : 07-10-08 20:19

On Tue, 7 Oct 2008 20:19:02 +0200, "Suede" <-----> wrote:

> [...]
>kan kun henvise mig til en UK distributør, eller til evt. at købe direkte
>fra fabrikken, men da den ligger i USA bliver det nok for dyrt.

----------
Googlede og fandt denne her:

http://www.2nnordic.dk/snyders.html

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-08 20:43

"ks" <stretch234@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> On Tue, 7 Oct 2008 20:19:02 +0200, "Suede" <-----> wrote:
>

> ----------
> Googlede og fandt denne her:
>
> http://www.2nnordic.dk/snyders.html

Godt Googlet ! :)
Men den har jeg også fundet, og har kontaktet dem.
Jeg har fået følgende svar :

''Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Vi har solgt vores virksomhed og jeg
tror ikke Snyders sælges længere i DK. Jeg har netop købt to mega poser i
Bangkok, - og det er længere væk en KBH lufthavn. En ringe trøst.

Med venlig hilsen/ Best regards
Jørgen G. Nielsen''

Men jeg ved jo de sælges, og noget siger mig at adressen der stod på
mærkaten på posen var et sted i jylland.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-10-08 21:06

"Suede" <-----> wrote in

> Men jeg ved jo de sælges, og noget siger mig at adressen der stod på
> mærkaten på posen var et sted i jylland.

Jeg skal prøve at tjekke imorgen, hvis lejligheden byder sig.

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-08 21:37

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Suede" <-----> wrote in

> Jeg skal prøve at tjekke imorgen, hvis lejligheden byder sig.

Super !

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 09-10-08 08:49

"Suede" <-----> wrote in news:yfednURGe-_
3VXbVnZ2dnUVZ8jmdnZ2d@giganews.com:

> Super !

Ups, der var vist noget jeg glemte.

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-08 11:26

> "Suede" <-----> wrote in news:yfednURGe-_
> 3VXbVnZ2dnUVZ8jmdnZ2d@giganews.com:

> Ups, der var vist noget jeg glemte.

Det haster jo ikke. Selv om jeg er desperat , så er jeg altså ikke SÅ
desperat. :)

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-08 14:05

"Suede" <-----> skrev i meddelelsen

> "Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det haster jo ikke. Selv om jeg er desperat , så er jeg altså ikke SÅ
> desperat. :)

Jeg har fundet ud af hvor jeg kan få dem. Distributøren er Jens & Co., og de
forhandles i 7-11.
Den butik jeg var i , inde i terminalen, var åbenbart en 7-11.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-08 14:39

Fra : bj

Dato : 07-10-08 21:27

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://ecx.images-amazon.com/images/I/518-TJ6nj4L._SL500_AA280_PIbundle-12,TopRight,0,0_AA280_SH20_.jpg&imgrefurl=http://www.amazon.com/Snyders-Hanover-Jalapeno-Pumpernickel-Sandwich/dp/B000G7V3QM&h=280&w=280&sz=24&hl=da&start=2&usg=__ELS28rSN8Bw--RWxcxx-86HTaR8=&tbnid=rBQNoN-Se7oEnM:&tbnh=114&tbnw=114&prev=/images%3Fq%3DSnyder%2Bof%2BHannover%252Bjalapeno%26gbv%3D2%26hl%3Dda%26sa%3DX

måske du bare kan købe dem her

Mvh
bj

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-10-08 23:20

On Tue, 7 Oct 2008 20:19:02 +0200, "Suede" <-----> wrote:

>Og når du nu står der alligevel, så prøv en pose, for en bedre snack findes
>ikke IMO.

Kender dem godt, de er ret gode. Men jeg er mere til deres "honey
mustard and onion". Dejligt! Nu bliver jeg jo nødt til at køre forbi
supermarkedet på vejen hjem, jeg var ellers vænnet af

Fra : Søren Jensen

Dato : 12-10-08 17:04

Så dem i 7-11 på motorvejen ved Thulsørestepladsen