Foto
IBM760 5420
Teil 3020
PowerShot SX10 IS - hvornår ?
Fra : Erik Greve

Dato : 07-10-08 06:16

Mit gode S2IS er stået af ! CCD 'en er kaput!
Nu venter jeg på et nyt.
Har fået anbefalet PowerShot SX10 IS. Det skulle være på trapperne.
Er der nogen, der ved, hvornår vi kan vente det i forretningerne i DK ?

Modtager gerne andre anbefalinger i samme 'klasse'. Helst canon.

Venlig hilsen
Erik

Fra : hamselv

Dato : 07-10-08 08:19

Pudsigt.
Min ccd stod også af i mit S1IS, og mit valg faldt på et panasonic dmc-tz5.

Du kan se lidt billeder her : http://www.hkmk.dk/galleri.html

henrik

Fra : Erik Greve

Dato : 07-10-08 16:37

"hamselv" <nomail@mail.com> skrev i meddelelsen
> Pudsigt.
> Min ccd stod også af i mit S1IS, og mit valg faldt på et panasonic
> [...]

Tak for tip - jeg vil kigge nærmere på panasonic.
Erik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-10-08 00:36

Erik Greve skrev bl.a.:

> Har fået anbefalet PowerShot SX10 IS. Det skulle være på trapperne.
> Er der nogen, der ved, hvornår vi kan vente det i forretningerne i DK

Det er på tilbud i føtex til 1899,- i denne uge.

http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1266&a=1#/page2/

Claus

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-10-08 00:38

Claus Tersgov skrev bl.a.:

> Det er på tilbud i føtex til 1899,- i denne uge.

Nej, det var et SX 110 IS.....

En idiotisk navngivning....

Claus

Fra : Erik Greve

Dato : 09-10-08 17:33

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i meddelelsen

> Nej, det var et SX 110 IS.....
>
> En idiotisk navngivning....
>
> Claus

Vi er enige - jeg tror ikke SX10 IS er på det danske marked endnu,
men tak for henvisningen.

Erik

Fra : Kent Hald

Dato : 09-10-08 21:49

> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i meddelelsen

> Vi er enige - jeg tror ikke SX10 IS er på det danske marked endnu,
> men tak for henvisningen.
>
> Erik

Den er da kommet i Sverige,
både SX1 og SX10 :