Personer fra Tysklands Odde altså......
Fra : Andreas Jensen

Dato : 06-10-08 21:45

Så lige en lillebitte Audi på Helsingørmotorvejen i dag med nummerplade

AGF NO1

.....Dét er ca. den mest urealistiske tekst, jeg endnu har set på en
købeplade *G*

M.v.h.
Andreas Jensen

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 06-10-08 21:52

On Mon, 06 Oct 2008 22:44:43 +0200, Andreas Jensen wrote:

> [...]
>
> AGF NO1
>
> ....Dét er ca. den mest urealistiske tekst, jeg endnu har set på en

"AGF no-one"? Hvad er der urealistisk i det?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-10-08 21:54

Andreas Jensen skriver:

> Så lige en lillebitte Audi på Helsingørmotorvejen i dag med nummerplade
>
> AGF NO1
>
> ....Dét er ca. den mest urealistiske tekst, jeg endnu har set på en
> købeplade *G*

Næh, det er såmænd ganske rigtigt.

Århus Gymnastik Forening er den langt mest vindende gymnastikforening
gennem tiderne:

http://www.agf.dk/cms/docs/Indhold/default.asp?id=264

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Andreas Jensen

Dato : 07-10-08 08:57

Jeg giver mig - dét vidste jeg ikke !

Som altid får man svar på tiltale i dfb *G*

Hyg til alle

M.v.h.
Andreas Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-10-08 22:00

"Andreas Jensen"

> Så lige en lillebitte Audi på Helsingørmotorvejen i dag med nummerplade
>
> AGF NO1

Aksel Gert-Frandsen nummer 1?
Hvad galt er der i det?

Peter