Live Wire fra 80´erne
Fra : Bagmanden

Dato : 05-10-08 21:11

Er der nogen er kan hjælpe min hukommelse på gled mht. et band
fra firserne med navnet Live Wire (pladetiltel??) og jeg mener at
huske at de var engelske, lyden var umiskendelig "britpopagtig"

Der findes et US countryband med dette navn og som udgav en cd i
89/90, dem er det ikke.

Ikke meget at spore jer ind med, men mon ikke der sidder en haj
derude?

--
Bagmanden

Fra : Carsten Andersen

Dato : 06-10-08 07:32

"Bagmanden" <zillyink@6G9i3Fhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem er det ikke.
>
> Ikke meget at spore jer ind med, men mon ikke der sidder en haj derude?

Hej,

Måske kender du siden Discogs i forvejen, men her er et link til en kort
liste med bands der hedder "Live Wire" - Nr. 3 er mest interessant. Hvis du
ikke kender siden i forvejen kan jeg kun sige at den har været et rigtig
godt hjælpemiddel til mange musiksøgninger hos mig.
Link: http://www.discogs.com/search?type=all&q=live+wire

mvh

Carsten Andersen

Fra : Henrik Laursen

Dato : 06-10-08 12:54

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> interessant. Hvis du ikke kender siden i forvejen kan jeg kun sige at
> den har været et rigtig godt hjælpemiddel til mange musiksøgninger hos

Discogs er desværre ikke altid god nok til ældre musik fra før 90'erne
Jeg har fundet flere fejl hos Discogs i deres catalog numre, som ikke
matcher de originale releases, forkert listede tracks og vesioner.

Desværre tager de der heller ikke reporter om den slags fejl seriøst,
da den styres af folk der tror de er "besserwisser" på det område, istedet
for at lytte til de folk der faktisk HAR pladerne stående, som de lister
skrup hamrende forkert.

--
Henrik Laursen