Årstidens frugt og grønt.
Fra : Stefanie

Dato : 06-10-08 22:29

Hejsa.
Jeg så for nogen tid siden en side linet op med en masse frugt og grønt
nedaf, og alle månederne henad. Så var der sat kryds ud for hver frugt/grønt
hvilke måneder der var "dens". Altså hvornår den var mest udbredt.

Men nu kan jeg desværre ikke finde den igen.
Nogle der kan hjælpe?

Det kunne være dejligt med lidt inspiration med hvad man bør gå efter på de
forskellige årstider :)

På forhånd tak.
Venligst
Stefanie

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-10-08 10:26

"Stefanie" <nejtak@nej.tak> wrote in

> [...]
> grønt nedaf, og alle månederne henad. Så var der sat kryds ud for hver
> frugt/grønt hvilke måneder der var "dens". Altså hvornår den var mest

Findes i et utal af varianter. I elektronisk form kunne jeg umiddelbart
finde denne, der bl.a indeholder et sådant skema over dansk frugt og grønt:

http://www.forbrug.dk/fileadmin/Filer/Ren_besked/Ren_besked_-
_gr_nne_hverdagstips.pdf