røde peberfrugter
Fra : battlefields

Dato : 06-10-08 14:45

Hej
Vi har fået overskud af vores egne drivhuspebre.
Hvad bruger jeg 8-10 frugter til?
Kan de evt. syltes og hvordan?
Hilsen Vibeke

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-10-08 14:57

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

> Vi har fået overskud af vores egne drivhuspebre.
> Hvad bruger jeg 8-10 frugter til?

Jeg ville svitse dem, evt. sammen med nogle løg og nogle hvidløg og
fryse det ned i små portioner. Så er det lige til at tage op til en
kødsovs eller en anden gryderet i løvet af vinteren.

Mvh Trine

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 07-10-08 07:36

battlefields wrote:
> Hej
> Vi har fået overskud af vores egne drivhuspebre.
> Hvad bruger jeg 8-10 frugter til?
> Kan de evt. syltes og hvordan?
> Hilsen Vibeke

Giv dem nogen tæsk under grillen eller gasild. De skal være soorte. Læg dem
i en pose. Fem minutter efter kan du trække skindet af og dumpe dem i olie -
evt med hvidløg. Smager himmelsk f.eks. på pizza.