Rejse til Kina?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 06-10-08 17:21

Hvis man vil 1-2 uger til Kina, evt. 1 uge i hver af byerne Peking og
Shanghai, hvilke bureauer/hjemmesider kan så anbefales?

Claus

Fra : Elmand

Dato : 07-10-08 15:08

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis man vil 1-2 uger til Kina, evt. 1 uge i hver af byerne Peking og
> Shanghai, hvilke bureauer/hjemmesider kan så anbefales?
>
> Claus

Jeg har rejst med Sinex og skal igen på en 14 dages rundrejse til sommer bl.a
for at se den totale solformørkelse i nærheden af Shanghai.
www.sinex.dk
Det er et lille godt firma ejet af en yngre kineser Laila Lou.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-10-08 15:50

"Elmand" <elmand@fjernpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Shanghai. www.sinex.dk
> Det er et lille godt firma ejet af en yngre kineser Laila Lou.

Tak!

-cb