Rollespilsforretning i Berlin?
Fra : Marianne

Dato : 05-10-08 12:15

Hej

Sønnike er blevet grebet af live-rollespil (skønt, at han nu løsriver sig
lidt fra computeren og tilbringer 6 timer med at løbe rundt i en skov!). Da
vi skal til Berlin i efterårsferien har vi talt om, at dér må de bestemt
have fine rollespilsforretninger.

Er der nogen af jer, som kender et godt sted for RP i Berlin?

mvh
Marianne

Fra : marlene

Dato : 05-10-08 12:56

hej, ja de findes dernede, men da jeg ikke selv havde brug for dem, tænkte
jeg ikke meget over dem, men er sikker på
at der lå en butik i nærheden af "læbestiften og puderdåsen", og kadewe -
vest berlin,
ved det ikke er til meget hjælp,

Fra : Marianne

Dato : 05-10-08 15:25

"marlene" <rin@nyk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke meget over dem, men er sikker på
> at der lå en butik i nærheden af "læbestiften og puderdåsen", og kadewe -

Jo, hvorfor ikke? Jeg skriver det i hvert fald ned - så er det bare med at
finde 'Læbestiften og pudderdåsen'

mvh
Marianne

Fra : Elmer Fjort

Dato : 05-10-08 15:46

> "marlene" <rin@nyk.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Jo, hvorfor ikke? Jeg skriver det i hvert fald ned - så er det bare med at
> finde 'Læbestiften og pudderdåsen'

Læbestiften og puderdåsen hedder Kaiser Wilhelm Gedächtniskirche.
Lige ved siden af ligger Europa centeret, og i underste etage ligger den
omtalte butik.

Elmer

Fra : Jørgen

Dato : 05-10-08 23:03

Ja det er rigtigt, at der i underetagen i Europacentret er sådan en butik;
men det kan nu også være at Marlene tænker på Mystica Fantasyshop, den
ligger på
Budapester Srasse 46, og det er som nævnt lige ved Gedächniskirken. De
plejer at have et blandet udvalg - også i rollespilsting. Budapester
Strasse er den gade som Berlin zoologiske have grænser op til. SÅ ved i hvad
side i skal kigge efter, når i står ved kirken.....

God tur til Berlin

Jørgen

Fra : Marianne

Dato : 07-10-08 09:31

"Jørgen" <jr@ravn.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Strasse er den gade som Berlin zoologiske have grænser op til. SÅ ved i
> hvad side i skal kigge efter, når i står ved kirken.....

Herligt! Takker.

mvh
marianne