Spm om ryanair (hvornår de beflyver en des~
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 05-10-08 08:23

Hej
2 spm:
1) Jeg kan ikke finde ud af hvornår de "beflyver" en destination. Jeg
kan se, når jeg prøver at booke - at det kun er i bestemte perioder de
flyver. Jeg gætter på at de ikke fyver i en lavsæsson - men HVOR kan
man se disse perioder?
2) Det forlyder at de (Ryanair) stopper med at flyve på nogen af
destinationerne fra Billund - og har også fundet det ved at google -
men kan igen ikke finde det på Ryanairs hjemmeside..
vh
Jørn
//som lige er kommet hjem fra en kanontur til Valencia - 27/28 grader
- og frem og tilbage for 240,- - for 4 mand

Fra : Søren Blom

Dato : 05-10-08 20:12

"Jørn N. Andersen (slet JGL77)" <jna@JGL77c.dk> skrev

> 2) Det forlyder at de (Ryanair) stopper med at flyve på nogen af
> destinationerne fra Billund - og har også fundet det ved at google -
> men kan igen ikke finde det på Ryanairs hjemmeside..

Det er lidt sjovt det ikke er til at slå op på nettet, i artikel i
erhvervsbladet for noget tid siden kunne man læse at ruterne fra Billund til
Pisa, Madrid og Valencia, Fra Århus lukker ruten til Alicente, Dublin og
Barcelona, men der åbnes en rute til Edinburgh.
Fra Billund bliver der fremover kun tre ugentligt afgangen til Dublin og
Barcelona mod før fire, ruten Århus - London reduceres far 2 til 1 daglig
afgang.
Håber det kan hjælpe dig.

--
Venlig Hilsen