10:5 Dommedag
Fra : sigurno

Dato : 04-10-08 18:03

Er der nogen der har set den?
Har en fornemmelse af at det er en "tynd kop the". Sendes på Hallmark i
aften.

Mvh.

Sigurno

Fra : Michael

Dato : 04-10-08 20:14

Hallmark er ikke kjent for sine kvalitetsfilmer akkurat. Det er jo stort set
TV produksjoner der. De laget en grei Tv serie om Merlin med Sam Neill og et
par andre. Sherlock holmes er også grei.
Dersom det er denne filmen http://www.imdb.com/title/tt0364146/
så ser den ut til å ha blitt dårlig mottatt.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 05-10-08 01:14

"sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> wrote in

> Er der nogen der har set den?
> Har en fornemmelse af at det er en "tynd kop the". Sendes på Hallmark i
> aften.
>

> Mvh.
>
> Sigurno

Jeg går ud fra at det er den der originalt hedder: 10.5: Apocalypse
Jeg giver vedkommende ret med det jeg har snuppet her fra en IMDB
anmelder:
-------------------
Given the absolutely idiotic plot line(s) and lack of anyscientific
credibility, you might think that the producers would have at least done a
good job filming this.

Alas, no. The CGI are good for a TV film, which isn't saying much, but the
ENTIRE film (virtually every scene) is filmed in that modern, irritating
"zoom-o-matic" style of cinematography. In order to lend a sense of action
or reality, the camera zooms in or out every few seconds. The whole film
looks like Uncle Ernie trying his new 8 mm camera out at Christmas, 1978. I
timed one shot of the President's daughter talking to a doctor. It was 8
seconds long and had 5 zooms in it.

A very, very dumb film made very, very poorly.
-------------------

Værste er at de har givet sådan en elendig film en Blu-ray release.
Totalt spild af det format der ellers skulle være et vidunder format, nu
kan man så bare se makværket i HD.

--
Henrik Laursen

Fra : sigurno

Dato : 05-10-08 09:58

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i meddelelsen
> "sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> wrote in

Ja, det var noget makværk. Jeg fik nok da jeg så starten. Tak.

Mvh.

Sigurno