Godt man ikke bor på Sjælland :o) (link ti~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-08 01:09

"Næste våben i kampen mod ulykker er stærekasser: Fastmonterede kameraer,
der tager snapshots af fartsyndere. På forsøgsbasis bliver de sat op ti
steder på de sjællandske veje inden jul."

http://politiken.dk/indland/article577856.ece
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 05-10-08 01:24

> http://politiken.dk/indland/article577856.ece
Hvad faen, skal vi nu til at køre 5min før om morgen!? Nej, fandme nej! :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-08 01:28

Klaus G. skrev:

> Hvad faen, skal vi nu til at køre 5min før om morgen!? Nej, fandme
> nej! :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-10-08 00:48

On Oct 5, 2:23 am, "Klaus G." <klaus_g...@hotmail.com> wrote:

> Hvad faen, skal vi nu til at køre 5min før om morgen!? Nej, fandme nej! :)

Hvis der kommer færre ulykker af det kan det jo være du endda ender
med at spare tid.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Knut

Dato : 05-10-08 06:24

Det er da ok - om man fanger lovovertrædere med det ene eller andet middel
er da fuldstændig underordnet.

Knut

Fra : Mogens

Dato : 05-10-08 07:06

"Knut" <enbedreeemailadresse@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da ok - om man fanger lovovertrædere med det ene eller andet middel
> er da fuldstændig underordnet.

Nej, det er absolut ikke ligegyldigt. Stærekasser kan man indlægge i navi'en
således, at man advares inden - det kan man ikke med "de løse fugle"

Iøvrigt henviser artiklen til flere tilfælde af dødsulykker i Jylland, men
man gør forsøget med stærekasser på Sjælland <rolling.eyes>

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-08 10:27

Mogens skrev:

> Iøvrigt henviser artiklen til flere tilfælde af dødsulykker i
> Jylland, men man gør forsøget med stærekasser på Sjælland
> <rolling.eyes>

LOL

Godt at man kun kommer på Djævleøen ved festlige lejligheder

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 05-10-08 12:28

> Godt at man kun kommer på Djævleøen ved festlige lejligheder

Jep - og det siges, at folk på Sjælland sætter pris på det, Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-08 12:33

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-10-08 20:07

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote in

> Iøvrigt henviser artiklen til flere tilfælde af dødsulykker i Jylland,
> men man gør forsøget med stærekasser på Sjælland <rolling.eyes>

Det er fordi dem der laver forsøgene bor i KBH og de gider ik køre alt for
langt for at udføre forsøget :)

Fra : Martin Neergaard

Dato : 06-10-08 08:11

> [...]
> der tager snapshots af fartsyndere. På forsøgsbasis bliver de sat op ti
> steder på de sjællandske veje inden jul."

Burde gøre permanent med det samme og udvides til 100-150 steder.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-10-08 10:56

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> "Næste våben i kampen mod ulykker er stærekasser: Fastmonterede kameraer,
> der tager snapshots af fartsyndere. På forsøgsbasis bliver de sat op ti
> steder på de sjællandske veje inden jul."

Og nu havde jeg lige regnet med, at jeg skulle ud og køre dørtræk når nu min
3 års prøvetids periode udløber på fredag, øv siger jeg bare.
Nå, så må jeg jo bare køre en tur til Fyn eller Jylland

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-08 10:57

Per Beer Hansen skrev:

> Og nu havde jeg lige regnet med, at jeg skulle ud og køre dørtræk når
> nu min 3 års prøvetids periode udløber på fredag, øv siger jeg bare.

Tænk, er det allerede 3 år siden!

> Nå, så må jeg jo bare køre en tur til Fyn eller Jylland

U're wellcome!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-10-08 11:09

> Tænk, er det allerede 3 år siden!

Jeps, tiden flyver når man har det sjovt
10/3-05 blev jeg stoppet og 10/10-05 blev dommen afsagt.
Jeg har stadig kun én ting at sige om hele farcen - JUSTITSMORD

> U're wellcome!

Tak tak

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-10-08 12:12

On Mon, 6 Oct 2008 12:08:30 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Jeps, tiden flyver når man har det sjovt
>10/3-05 blev jeg stoppet og 10/10-05 blev dommen afsagt.
>Jeg har stadig kun én ting at sige om hele farcen - JUSTITSMORD

Var det den med det røde lys? Betjenten så rødt men, du så noget andet?

Fly

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-10-08 12:44

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen

> Var det den med det røde lys? Betjenten så rødt men, du så noget andet?

Nope.
Jeg blev dømt for at køre meget hurtigere end jeg reelt gjorde.
Synes ellers jeg havde nogle gode "beviser", men dem valgte dommeren helt at
se bort fra

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-08 12:54

Per Beer Hansen skrev:

> dem valgte dommeren
> helt at se bort fra

Ud med dommeren!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-10-08 12:59

> Ud med dommeren!

Ja, jeg troede ellers at det var et godt tegn, da hun sagde, at hun skulle
bruge en uge til at tænke, inden hun afsagde dommen.
Men det var det så ikke
Skandaledommer!

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-08 12:59

Per Beer Hansen skrev:

> Skandaledommer!

LOL
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-08 12:54

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg har stadig kun én ting at sige om hele farcen - JUSTITSMORD

Ja, jeg ved den sved!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-10-08 13:00

> Ja, jeg ved den sved!

Det var nu ikke så slemt, det var mere princippet i det (og så lige de
7000,- kr også )

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-10-08 22:27

Per Beer Hansen skrev:

> Det var nu ikke så slemt, det var mere princippet i det

Klart!

> (og så lige de
> 7000,- kr også )

Ja, dét havde osse gjort ondt på mig!