Det er dælme godt man ikke skal være med t~
Fra : Christopher Tracy

Dato : 24-07-01 13:04

Fra : Henning

Dato : 24-07-01 15:05

On Tue, 24 Jul 2001 14:04:29 +0200, "Christopher Tracy"
<goldartist@yahoo.com> wrote:

>Tjek lige denne artikel... :
>http://www.computerworld.dk/vis_artikel.asp?ArticleID=11455

Damned - hvis jeg havde haft det, kunne de ha' købt det for det
halve

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-07-01 15:32

Christopher Tracy skrev:

>Tjek lige denne artikel... :
>http://www.computerworld.dk/vis_artikel.asp?ArticleID=11455

Jo.

Bruger du kun mobiltelefon?

--
Bertel

Fra : Christopher Tracy

Dato : 27-07-01 17:06

Hej
..

> Bruger du kun mobiltelefon?

Næ, jeg har bare hverken, fastnet eller mobil hos "TDC.com"

/C.T.

Fra : jokeren

Dato : 30-07-01 20:16

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Næ, jeg har bare hverken, fastnet eller mobil hos "TDC.com"
>
> /C.T.
Samme her, med teledanmarks ødselhed for penge så ville jeg aldrig røre dem
med en ildtang sidder derfor også ligenu men en Isdnforbindelse som snart
skal skiftes ud med enten en TDC Adsl eller Stofafa net = pest eller kolera,
jeg giver nu stofa en chance for romance selvom man har hørt meget skidt om
dem, men man hører jo også godt så NEJ TDC glem mine penge. Når vi kunder
ikke engang kan forhandle om at slippe for gebyr for at komme tilbage.

Hilsen

Johnny

Fra : kapitalisten

Dato : 02-08-01 13:21

> Tjek lige denne artikel... :
> http://www.computerworld.dk/vis_artikel.asp?ArticleID=11455

Har du ikke telefon? Har du ikke ADSL?

Hvis du har betaler du også indirekte til TDC. Men den pris du betaler er
uafhængig af at de køber et domæne.