Andet multimedie
bentjuul 3670
søger...
Fra : peet_dk

Dato : 24-07-01 13:07

1. jeg søger et lille probram der kan kopiere billeder direkte fra mit
kamera og ned på min harddisk. Så jeg ikke først skal ind i et billed
redigerings program og gemme dem der inde fra.

2. Et program der "opsætter" mine billeder automatisk på et A4. Hvor der
neden for hver billede er muglighed for at skrive et par ord om billede.

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : emj

Dato : 24-07-01 15:00

peet_dk skrev i <9jjocp$p21$1@news.cybercity.dk>:

>1. jeg søger et lille probram der kan kopiere billeder direkte fra mit
>kamera og ned på min harddisk. Så jeg ikke først skal ind i et billed
>redigerings program og gemme dem der inde fra.

Hvis du bruger Smart Media kan du overføre direkte fra dit Camera til
en mappe på din PC på få sekunder.
Hvis du overfører med kabel er du nødt til at bruge software.

>2. Et program der "opsætter" mine billeder automatisk på et A4. Hvor der
>neden for hver billede er muglighed for at skrive et par ord om billede.

Du er da vist en doven rad
Billeder tager tid -
Jeg har ikke et bud på noget automatisk, hvis du absolut skal have ord

Hilsen emj
--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : peet_dk

Dato : 24-07-01 15:14

> Hvis du bruger Smart Media kan du overføre direkte fra dit Camera til
> en mappe på din PC på få sekunder.
> Hvis du overfører med kabel er du nødt til at bruge software.
Det er Compack Flash (CF)

Fra : emj

Dato : 24-07-01 15:59

peet_dk skrev i <9jjvqf$12kq$1@news.cybercity.dk>:

>Det er Compack Flash (CF)

Med den kan du da tømme direkte fra Stifinder.

Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : peet_dk

Dato : 24-07-01 16:19

> Med den kan du da tømme direkte fra Stifinder.
Canon S-10 kamera'et er tilsluttet mit USP stik i computern. Hvordan kan så
finde det inde i stifindern?!

Fra : LaPPe

Dato : 24-07-01 17:35

Køb en kortlæser, de koster und en millard milion ( 795,- ) bl.a. hos
Løvstad Foto, Herning

Fra : Thf

Dato : 24-07-01 22:06

Eller en PQ til kun 315k.r Både smart og flash reader, virker fint.
Tror nok det var hos prcdata.

--
MVH THF Cessna 182S

Fra : emj

Dato : 24-07-01 20:21

peet_dk skrev i <9jk3lc$191s$1@news.cybercity.dk>:

>Canon S-10 kamera'et er tilsluttet mit USP stik i computern.

Det hedder altså et USB stik

>Hvordan kan så
>finde det inde i stifindern?!

Nej, det kan jeg godt se. Jeg trode da ikke, at du skulle tilslutte
cameraet for at tømme kortet med Compack Flash, som jeg opfattede som
værende en slaks Card Reader.
Hilsen emj

--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 24-07-01 20:56

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message

> Canon S-10 kamera'et er tilsluttet mit USP stik i computern. Hvordan kan

> finde det inde i stifindern?!

Ligger programmet "Zoom Browser" ikke på den medfølgende CD? Til mit Canon
S-20 medfulgte det i hvert fald, og med det kan du gemme direkte til
harddisk sammen med den rigtige dato og tid hvor billedet blev taget.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Claus S.

Dato : 24-07-01 21:32

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ICQ#71309759 www.icq.com
> www.kickme.to/lo-fi
> The world hates change, yet it is the only thing that has brought

Hej

ThumbsPlus fra http://www.cerious.com/ kan bruges til formålet.

Mvh
Claus S.

Fra : Esben

Dato : 29-07-01 00:39

> [...]
> kamera og ned på min harddisk. Så jeg ikke først skal ind i et billed
> redigerings program og gemme dem der inde fra.

Dukker der ikke et midlertidigt drev op inde i Stifinder, når kameraet er
tilsluttet? Det har der gjort med de kameraer jeg har tilsluttet med USB.

--
Esben