Hvor køber man tapet billigt?
Fra : jim

Dato : 03-10-08 10:16

Er der nogen online butikker der kan anbefales?

Jeg leder efter almindeligt tapet, med forskellige farver og mønstre.
Det eneste jeg lige har kunne finde er savsmuldstapet eller
designertapeter til tusind kroner pr rulle.

/jim

Fra : John V.

Dato : 05-10-08 00:20

"jim" <jim@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
[...]

En hvilken som helst farvehandler har tapetbøger, jeg ved dog ikke om nogen
online shops har det, det vil jo være noget af et arbejde at lægge billeder
af alle de mange forskellige tapeter op på nettet, særligt da mange af dem
ikke sælges ret tit.

Søg f.eks. på "Fiona tapet", som Flügger handler med, det er bedre at gå ned
i forretningen og se det i virkeligheden.
Eller på http://www.tapetshop.dk er der mange forskellige, både til de
priser du nævner men også billigere udgaver.
Du skal dog ikke regne med at finde nogen til 50.00/rullen.

--
Med Venlig Hilsen

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : Ann

Dato : 05-10-08 01:36

On 3 Okt., 18:15, jim <j...@officeconsult.dk> wrote:
> [...]
> Det eneste jeg lige har kunne finde er savsmuldstapet eller
> designertapeter til tusind kroner pr rulle.

Ikke alt skal købes online....

Hvis du ikke skal bruge så mange ruller kan du jo aflægge lokal
farvehandler et besøg - måske har de nogle få ruller tilbage som du
kan købe til en rimelig pris.

hilsen

Ann

Fra : John V.

Dato : 05-10-08 17:18

"Ann" <ecj@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvis du ikke skal bruge så mange ruller kan du jo aflægge lokal
farvehandler et besøg - måske har de nogle få ruller tilbage som du

Man skal dog altid være opmærksom på at alle ruller skal have samme
tryknummer, ellers kan der nemt være farveforskelle.
Det betyder normalt ikke så meget, hvis man bare sørger for at hele vægge
opsættes med samme tryknummer.

--
Med Venlig Hilsen

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : jim

Dato : 07-10-08 06:49

> Hvis du ikke skal bruge så mange ruller kan du jo aflægge lokal
> farvehandler et besøg - måske har de nogle få ruller tilbage som du
> kan købe til en rimelig pris.

Min lokale farvehandler er en Bygma (i Hårlev, Køge, Sjælland). Alle
de andre ting de sælger kan jeg få billigere i XL, Bauhaus eller på
nettet.

Så inden jeg giver 156 for en rulle tapet, kunne det være der var
nogen der for nyligt havde været i samme situation og havde fundet en
tapethandler, IRL eller online, der var billigere eller havde udsalg.

Tak for tippet.