Paven fortsat imod prævention - Was: Abort
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-10-08 14:41

7440 news:rLENj.5$2Z6.4@news.get2net.dk
8009 news:gak66h$7ja$1@newsbin.cybercity.dk
7998 news:gaik28$2b77$1@newsbin.cybercity.dk

and ...

1607 news:7CI0c.102126$jf4.6139649@news000.worldonline.dk

> 96-02-17.PLO
> 1
>

> From Mogens Kall Saturday 17. Feb. 1996
> *****************
> ***************
> Denmark
>

> To the government of Palestine
> c/o The Israeli ambassador to DK.
> Copy: The Muslim World through the Saudi-Arabian amb. to DK.
>

> Dear Mr. President Yasser Arafat,
>
> I have 3 business-points:
>
> 1.Birth-"control"
[ ... ]
> ... Undlader vi at gøre det, vil vores næste
> generationer stå overfor uoverskuelige problemer. Der vil blive alt,
> alt for meget rift om ressourcerne, og dertil knyttede krige vil blive
> uundgåelige. Så foretrækker jeg, at vi nu i tide, prøver/forsøger at
> løse problemerne. Gud forbyde at vi en dag bliver tvunget til at af-
> live vores afkom for overhovedet at overleve som population.
> STEP 2 og 3 indgår i denne målsøgning!!!

News:

=== citat start ===

TV4 Text (129) Fre 03 okt (2008, CET) 14:47:34

(Værlden 03 okt 13:32)

Påven fortsatt emot preventivmedel

Påven Benedictus XVI bekræftade på
fredagen att den katolska kyrkans
motstånd mot preventivmedel kvarstår.
Att anvænda sig av preventivmedel ær
att førneka "sanningen om den
æktenskapliga kærleken", skriver
Benedictus XVI i ett meddelande
publicerat av Vatikanen.

Uttalandet gjordes i samband med att
Vatikanen uppmærksamman det att det ær
40 år sedan ett påvebrev som
behandlade det kontroversiella æmnet
skrevs.

=== citat slut ====

Hmm ... (memory on from) ...

(Kilde: Berlingske Tidende, den 29. september 2008, side 11)

=== citat start ===

Mindre natur mere stenbro

Danmark har ændret ansigt det seneste halve århundrede. Vi har fået mere
skov samt flere byer og veje på bekostning af naturarealerne.
Landbrugsarealet har været næsten uændret siden 1951.

Arealanvendelsen i Danmark, 1951-1995, i km^2

1951
Landareal i alt: 42.530 km^2
_29.820 landbrug
__1.120 Huse og veje i det åbne land
__1.030 Byer
__3.380 Skov
__6.680 Natur

1995
Landareal i alt: 43.090 km^2
_30.320 landbrug
__2.290 Huse og veje i det åbne land
__2.770 Byer
__4.650 Skov
__3.060 Natur

=== citat slut ====

Man kan ikke længere bare gå ud i bushen og slå sig ned, fordi alle arealer
allerede er optaget; dvs. ejet af nogle andre ...

På tilsvarende vis i mange, mange, rigtig mange andre lande,
desværre ...

Der er jo snart ikke længere plads til andre arter end os på denne
Jordklode !!!

Og hvorfor - spørger jeg den gæve læser - er der mon så mange krige i
verden ?

En af forklaringerne har for mig at se i hvert fald noget at gøre med
overbefolkning( på denne vor Jordklode, apropos burhøns-fænomenet; dét, at
de går rundt og hakker hele tiden på hinanden)...

ET-Break:
(2008-10-03, Friday, day no 277, CET 14:45, GMT 12:45)
- "Skulle jeg hilse og sige."

CEt 15:02
- "Fra besætningen."

CET 15:02
- "Ombord på."

CET 15:02
- "Vores."

CET 15:03
- "Starship."

Tak skal du ellers ha'. Det var godt-nok noget af en udmelding, ET !

(Nå men tilbage til "business":)

Altså:
Hvis hver familie fx. max. sætter 2 børn i verden, da vil vi som Menneskehed
gennem nogle århundreder kunne få nedbragt befolkningstilvæksten til et
rimeligt niveau.

-

Coming up:
Kulstof-14 indiciet, ... (linked to) ...
8049 news:gc2gvs$1bmg$1@newsbin.cybercity.dk

Med venlig hilsen,
Last OUTPUT: 8059 news:gc53dk$29op$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8060

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-10-08 11:07

"Jesus-loves-you" skrev
8060 news:gc57ef$2ba5$1@newsbin.cybercity.dk

> [...]
> Menneskehed gennem nogle århundreder kunne få nedbragt
> befolkningstilvæksten til et rimeligt niveau.

More news:

=== citat start ===

TV2 TTV s121 Man 06 Okt (2008, CET) 10.42.49

Hvert fjerde pattedyr er truet

Hvert fjerde landpattedyr og hvert
tredje havpattedyr er truet af udryd-
delse. Det viser en opgørelse. Den In-
ternationale Sammenslutning til Natur-
bevarelse IUCN offentliggør i dag,
skriver Politiken.

Forskere i 130 lande har for IUCN ind-
samlet tal og leverer det mest omfat-
tende overblik over tilstanden for
klodens knap 5.000 arter af pattedyr i
12 år. Det er især i Afrika, Syd og
Sydøstasien og Sydamerika, hvor
industriudviklingen og afskovning går
stærkt, at dyrene er truet. Hele 80
procent af Asiens abearter er truede.

6. okt 07:25

=== citat slut ====

Når en art først er udryddet, kan den ikke erstattes( uanset hvor mange
penge du end måtte [mene at] have)...

ET-Break:
(2008-10-06, Monday, day no 280, CET 11:23:04, delay 0, GMT 09:23:04)
- "Skulle jeg hilse og sige."

-

Coming up:

Kulstof-14 indiciet, ... (linked to the alien main-program) ...

Last OUTPUT: 8062 news:gccnub$25a5$1@newsbin.cybercity.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/4dd821ad2099d41b
( http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ). File-number: 8063