Dagens Ord: Wishful
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-10-08 23:04

Dagens ord bliver "Wishful"
Jeg ligge sad og lagde ører til en af mine favoriter Carole King og
hendes "Wishful Thinking", så derfor...
http://www.youtube.com/watch?v=aAEJyJgB5rI&fmt=18

Brugte ord til dato:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Australien, Autumn,
Away, Bad, Beatles, Beautiful/smuk, Berlin, Bike, Bird, Birthday,
Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Børn, California, Candy,
Car, Cartoon, Celtic, Children, Companion/følgesvend, Control,
Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter,
Desert, Doctor, Dream, Duo, Dylan, Dør, Earth, Education, Electricity,
England, Eternal, Evil, Explosive, Eyes/Øjne, Face, Fail, Falling,
Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Fitness, Floor, Flyve,
Food, Forkortelser, Forlade/leave, Friend, Fun, Funk, Garden, Genial,
Girls, Gold, Goodnight, Grand Prix, Græsk, Guitar, Gun, Hammer, Hands,
Hawaii, Heart, Heat, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway,
Hippie, Holiday, Hollywood, Hope, Hot, House, Hurricane, Ireland,
Italiensk, jack, Jungle, Justice, Kangaroo, King, Kiss, Klippe, Latin,
Legs, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Lyder som navn, Man,
MILF., Milk, Mind, Mist, Monday, Money, Months, Moon, Mother,
Mountain, Nashville, Natural, Needle, New York, Night, Nobody, Nord,
Nordisk, Nothing, Nowhere, Ocean, One, Pain, Party, Peace, Pearl,
Pets, Physics, Pigenavne, Postman, Power, Pray, Queen, Quit, Radio,
Rain, Reach, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, School, Service, Sex, Silver, Skov, Sky,
Small, Smile, Smoke, Snow, Sorry, Soundtrack, Speed, Sport, Spring,
Stimulanser, Stone, Storby, Straight, Summer, Sun, Surprice, Sweet,
Swing, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Telegraph, Telephone,
Terapi, Thunder, Tme, Tomorrow, Tour de France, Train, Traveller,
Tribute, Tudefilm, Twins, Tysk, Tåreperser, Unknown, Walk, Water,
Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Window, Wine, Wishful,
Wman, Wood, Word, Work, World, Write, Year/årstal, Yesterday, You

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : MM

Dato : 03-10-08 00:26

> Dagens ord bliver "Wishful"

Ikke helt Wishful, kun "Wish" - håber det går an...
Nightwish med "I wish I had an Angel"
http://www.youtube.com/watch?v=qiZ9ULkq1xM

Og her er en for alle som har en svaghed for kitch-videoer
Go West med "King of Wishful Thinking"
http://www.youtube.com/watch?v=ry4iwzS4Na0
Jeg havde virkelig glemt hvor kikset videoen er...

~MM

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 03-10-08 22:28

On Fri, 3 Oct 2008 01:25:34 +0200, "MM" <ej-valid@nospam.com> wrote:

> [...]
>Go West med "King of Wishful Thinking"
>http://www.youtube.com/watch?v=ry4iwzS4Na0
>Jeg havde virkelig glemt hvor kikset videoen er...

Du har ret, den er stor slem, men netop derfor får du retten til at
komme med det næste ord.

Fra : Pernille

Dato : 03-10-08 09:25

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Dagens ord bliver "Wishful"

Beach Boys
I Wish the All Could be California Girls
http://youtube.com/watch?v=6LmxtcVklQc

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-10-08 13:01

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen
> Dagens ord bliver "Wishful"

Pink Floyd med "Wish You Were Here":
http://www.youtube.com/watch?v=IXdNnw99-Ic

Bossen med "I Wish I Was Blind":
http://www.youtube.com/watch?v=KqxNg_rb350

Doors med "Wishful Sinful":
http://www.youtube.com/watch?v=1T09EFoTYVg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille

Dato : 03-10-08 13:23

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse
> Dagens ord bliver "Wishful"

Glenn Miller - When You Wish Upon a Star
http://youtube.com/watch?v=C28AT_n6JlU

Fra : Broegger

Dato : 03-10-08 14:54

Poul Erik Lindaa <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev

> Dagens ord bliver "Wishful"

China Crisis - et af de bedste oversete bands fra 80'erne. Her netop
Wishful Thinking. http://www.youtube.com/watch?v=oj20LKdg8-8 Vidunderligt
tilbage lænet, man kan bare lade sig flyde med.

og så kan jeg supplere med en sang med Wish - Wish you were here, dog med
Rednex denne gang. http://www.youtube.com/watch?v=7U69Dqc4WqI

Og så en med Full - Brim FULL of asher med Cornershop
http://www.youtube.com/watch?v=5rQmB7SCrzc

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Max

Dato : 03-10-08 21:09

Hej Poul Erik

> Dagens ord bliver "Wishful"

Så bliver det til nogle flere der forlod os alt for tidlig

Buddy Holly - Wishing
http://www.youtube.com/watch?v=KjZEbh6poqE

I wished on the Moon - Billie Holiday
http://www.youtube.com/watch?v=yD7b1ts2fUg

Tænk sig at den slags musik bare holder.

--
Mvh Max

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-10-08 17:26