Hvilken film ?
Fra : K.N.

Dato : 03-10-08 10:46

En amerikansk film vist på TV1000 i sidste halvdel af 90'erne.

Filmen handler om en uenig jury og foregår (vist nok?) udelukkende i et
voteringslokale og toilet. Lokalet har et defekt aircondition-anlæg hvor
varmen gør de involverede personer ret så irriteret og opfarende overfor
hinanden.
--

Hilsen / Regards
Kevin Naess

56 02'02,56 N, 12 36'16,24 E
http://www.pbase.com/naess
Test your Firewall and PC security :
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-10-08 12:05

"K.N." <Invalid@no.mail> wrote in message
> [...]
> voteringslokale og toilet. Lokalet har et defekt aircondition-anlæg hvor
> varmen gør de involverede personer ret så irriteret og opfarende overfor

Det lyder som 12 angry men
http://www.imdb.com/title/tt0050083/

Men den er tilbage fra 1957, og jeg kan ikke huske om der var noget med et
defekt ac anlæg.

Bjarne K.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-10-08 12:20

Bjarne K. skrev:

> Det lyder som 12 angry men
> http://www.imdb.com/title/tt0050083/

En klassiker, der stadig holder! Utroligt, at man kan lave
en så spændende og interessant film, selvom den stort set
udelukkende [1] foregår i et lille rum med et bord og 12
stole. Der er lavet i en nyindspilning i 1997, men den gamle
er klart den bedste - og den ligger forøvrigt nummer 10 på
imdb's top 250-liste.

> Men den er tilbage fra 1957, og jeg kan ikke huske om der var noget med
> et defekt ac anlæg.

Det husker jeg heller ikke, men tanken er nok nærliggende,
for som jeg husker det, var der varmt, og man ser i hvert
fald nogle af jurymedlemmerne svede.

[1] Bortset fra et par minutter i starten af filmen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og

Fra : Peter Larsen

Dato : 03-10-08 18:10

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0050083/
>
> Men den er tilbage fra 1957, og jeg kan ikke huske om der var noget med et

Der er lavet en genindspilning fra 1997.

http://www.imdb.com/title/tt0118528/

Fra : Tue Sørensen

Dato : 03-10-08 05:06

On 3 Okt., 11:45, "K.N." <Inva...@no.mail> wrote:
> [...]
> voteringslokale og toilet. Lokalet har et defekt aircondition-anlæg hvor
> varmen gør de involverede personer ret så irriteret og opfarende overfor

Trial By Jury (1994), måske? http://www.imdb.com/title/tt0111488/

- Tue