Medicin bør være i håndbagagen, på rejser.
Fra : Pernille

Dato : 03-10-08 14:13

Lige et lille råd.
Jeg har lige gennemgået dk.fritid.rejse, som jeg ikke havde læst.
Jeg faldt over en, som var fra "Svenskeren", den 18.7.
Jeg vil bare lige råde alle, som er afhængige af medicin, til at medbringe
det i deres håndbagage, når de rejser.
Jeg har oplevet at stå uden blodtryksmedicin i 3 dage, fordi det lå i
kufferten, som ikke nåede frem, samtidig med mig. Det brød jeg mig bestemt
ikke om...
Hverken på vej ud af, eller på vej ind i lande, har jeg nogensinde haft
problemer med, at jeg har haft det i håndbagagen.

Fra : Lars, 8210 Århus V

Dato : 26-10-08 17:11

Pernille wrote:
> [...]
> Hverken på vej ud af, eller på vej ind i lande, har jeg nogensinde
> haft problemer med, at jeg har haft det i håndbagagen.

Hvad så hvis noget af medicinen er flydende og i en 500 ml. flaske?

Er der nogen der nogensinde har villet se dit pillepas?

mvh

Lars