Todiff - var der fest eller hyr?
Fra : Anders

Dato : 24-07-01 11:43

Kom BOB? Var der nogle der overlevede? Hvad skete der ?

Anders W
Bidragsyder med 123,45 kr.

Fra : Claus Rittig

Dato : 24-07-01 11:54

"Anders" <no@email.dk> skrev i en meddelelse
> Kom BOB? Var der nogle der overlevede? Hvad skete der ?

Der skete ikke en skid!
Alle var på ferie, jeg havde huset fuldt af gæster og Bob kunne ikke få det
til at passe ind i planerne som (pudsigt nok) gik lidt i ged grundet
fejlslagen planlægning.
Han har lovet at komme herover på et senere tidspunkt, og slæbe Lance med,
så med lidt bedre tid til planlægning skal vi nok få noget stablet på
benene! Lige nu er han i Berlin, og han skal vist nå at se hele europa på 4
uger.

Jeg vender tilbage når vi har noget konkret!

Rittig