Tagmaterialer kun hele paller
Fra : Lars Clement

Dato : 30-09-08 22:05

Hej gruppe.
jeg har bestilt tagmaterialer via en lokal tømrer fra Ivarsson. nu får jeg
at vide at ivarsson kun leverer hele paller tagplader. kan det passe ??

--
Venligst

Lars Clement
mitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Carsten

Dato : 01-10-08 14:47

"Lars Clement" <mitefternavn@hejlsnet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har bestilt tagmaterialer via en lokal tømrer fra Ivarsson. nu får jeg
> at vide at ivarsson kun leverer hele paller tagplader. kan det passe ??

hmm, altså .. de leverer ikke til private og mon ikke at professionelle
altid vil aftage hele paller. Din tømmer vil så ikke have den eventuelle
rest liggende eftersom hans kundebase nok ikke kan aftage en rest. Hvis du
vil have små/delte portioner så skal du nok i byggemarked...

Carsten

Fra : CC

Dato : 01-10-08 22:44

"> jeg har bestilt tagmaterialer via en lokal tømrer fra Ivarsson. nu får
jeg
> at vide at ivarsson kun leverer hele paller tagplader. kan det passe ??

Hvis du vil bestille hos Ivarsson er det sikkert rigtigt.
Din lokale tømrer bestiller det hos sin sædvanlige levrandør som sikkert er
det lokale byggevaremarked.
Så hvis du ikke kender tømren godt og får det til hans indkøbspris, så kan
du lige så godt spare tømren og bestille det hos byggevaremarked (her bør du
også kunne få 10 % rabat uden at smile til ekspedienten)