Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lightroom 2 Export spørgsmål:
Fra : Michaelbs

Dato : 01-10-08 16:58

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at eksportere jpg's til en ftp
server som fx Pixums. Man kan uploade hele gallerier, men jeg ønsker kun at
uploade jpg billederne. Jeg fandt et plugin (LR/Transporter), der kan bruges
men her er der en limit på 5 billeder pr uplad med mindre man køber den
ubegrænsede version, men når man klikker på det dertil hørende link, får man
en tom webside.
Nogen der kender en metode eller et plugin, der kan bruges?

mvh Michaelbs

Fra : Anja Dunning-Krüger

Dato : 01-10-08 19:31

> Nogen der kender en metode eller et plugin, der kan bruges?

Måske er dette svar for trivielt, men gratis FTP programmet filezilla kan
batch uploade. Du skal dog eksportere til en lokal mappe først. Dette er
irriterende men sikkert ikke et kæmpe problem...

Bare et forslag.

Mvh
Anja

Fra : Michaelbs

Dato : 01-10-08 19:49

"Anja Dunning-Krüger" <spam@spam.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> batch uploade. Du skal dog eksportere til en lokal mappe først. Dette er
> irriterende men sikkert ikke et kæmpe problem...

Tak for svaret men:
Det er det jeg plejer at gøre. Det er nemmere og mere intuitivt, hvis man
klarer det hele fra LR2. Dvs filerne kan være spredt på alle harddiske og
man laver en collection med de filer man ønsker uploadet. Meget nemmere.

mvh Michael

Fra : Michaelbs

Dato : 02-10-08 12:12

"Michaelbs" <mbsFjernDette@FjernOgsåDettemichaelbennati.dk> skrev i
meddelelsen news:48e39e08$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> link, får man en tom webside.
> Nogen der kender en metode eller et plugin, der kan bruges?

Løsningen, hvis andre er interesseret er at downloade dette:
http://www.adobe.com/devnet/photoshoplightroom/
I SDK downloadet er der et sample export plugin, der gør præcist hvad jeg
efterspurgte.

mvh Michaelbs

Fra : Søren Friberg

Dato : 02-10-08 12:14

Michaelbs skrev:

> Løsningen, hvis andre er interesseret er at downloade dette:
> http://www.adobe.com/devnet/photoshoplightroom/
> I SDK downloadet er der et sample export plugin, der gør præcist hvad
> jeg efterspurgte.

Tak

--
Venlig hilsen