Pierre.dk lakering
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-08 19:01

Er det et godt firma hvis man skal have pletmalet en kofanger? De påstår, at
de kan lakere halvdelen af en sølvmetallic kofanger uden af der bliver
synlige overgange i farven.
Nogen af jer der har erfaringer med dem i Kolding?

Mvh Ole

Fra : Dennis

Dato : 02-10-08 20:46

Ole Sørensen skrev:
> Er det et godt firma hvis man skal have pletmalet en kofanger? De påstår, at
> de kan lakere halvdelen af en sølvmetallic kofanger uden af der bliver
> synlige overgange i farven.

Jeg har kun godt at sige om dem - har fået lavet 2 skader hos dem. Den
ene skade var på min gamle bordeaux rød metallik Astra, som fik malet
dørkarmen i venstre side - intet at se, ud over den skinnede lidt mere
der hvor den var malet, men det blev klare med en voks behandling.

2. gang jeg fik brug for dem var sidste år hvor jeg skulle have en dør i
føresiden. De lakerede en ny dør og den gamle vange i den samme
grønmetalliske farve som resten af bilen - resultatet var pisse flot og
der var intet at se.

> Nogen af jer der har erfaringer med dem i Kolding?

Det var godt nok den i Århus (Viby), men dem vil jeg gerne anbefalde!

Hilsen Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-08 02:35

Dennis wrote:
> [...]
> og der var intet at se.

> Det var godt nok den i Århus (Viby), men dem vil jeg gerne anbefalde!

Ok tak for svaret.
/Ole