Ny Gimp
Fra : isteen

Dato : 02-10-08 08:40

Gimp er kommet i ny version, hvis nogen bruger dette program
Der er nok ingen tvivl om at det er et rigtigt godt program til
billedbehandling, men da jeg prøvede det engang for år tilbage, var det
ikke specielt "let tilgængeligt".

Måske er det blevet lidt bedre - i Leopard behøver man i det mindste,
ikke længere download X 11, da det allerede ligger i systemet

http://gimp.org/

--
Fjern rygeloven
http://isteen.wordpress.com

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 02-10-08 14:09

Hej Steen

On Oct 2, 9:39 am, ist...@gmail.rygeloven.com (isteen) wrote:
> [...]
>
> Måske er det blevet lidt bedre - i Leopard behøver man i det mindste,
> ikke længere download X 11, da det allerede ligger i systemet

Oversætter du selv source? Eller tænker du på den 2.4.7 der kom
29.8.2008? Jeg kan ikke finde 2.6 some native MacOSX binary...

--
Jesper

Fra : isteen

Dato : 02-10-08 21:36

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Oversætter du selv source? Eller tænker du på den 2.4.7 der kom
> 29.8.2008? Jeg kan ikke finde 2.6 some native MacOSX binary...

Tænkte på version 2.6
http://gimp.org/release-notes/gimp-2.6.html
--
Fjern rygeloven
http://isteen.wordpress.com

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 05-10-08 11:06

Hej igen

On Oct 2, 10:35 pm, ist...@gmail.rygeloven.com (isteen) wrote:
> T nkte p version 2.6http://gimp.org/release-notes/gimp-2.6.html

Ok - og download linker kun til source for 2.6. Så ingen binary
endnu?

--
Jesper

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-10-08 19:41

Jesper Lillesø wrote:

> Ok - og download linker kun til source for 2.6. Så ingen binary
> endnu?

Det fandt jeg også ud af. - Så vi må nok væbne os med lidt
tålmodighed endnu et stykke tid...

mvh. Erik richard

Fra : isteen

Dato : 05-10-08 21:43

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> wrote:

> Hej igen

> Ok - og download linker kun til source for 2.6. Så ingen binary
> [...]

Der var jeg nok lige lovligt hurtigt ude.
Jeg var sikker på man kunne hente den via macports, men der tog jeg
fejl. Beklager folkens
--
Fjern rygeloven
http://isteen.wordpress.com