Hvem kan sætte ny skærm på/i iPhone
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-10-08 10:33

Hej,

Min kæreste har tabt sin iPhone og smadret glasset. iPhone'en virker
stadig fint, men glasset er revnet og skal selvfølgelig udskiftes -
TeleCare mener, den slags koster 3000,-.

Jeg ved at man kan købe uoriginale replacement kits, men jeg er ikke
frisk på selv at foretage reparationen (det var måske en anden historie,
hvis det var min egen iPhone :P). Kender I nogen der kan gøre det til
rimelige penge? Gerne i DK og helst i Aalborg ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 01-10-08 16:36

> [...]
> hvis det var min egen iPhone :P). Kender I nogen der kan gøre det til
> rimelige penge? Gerne i DK og helst i Aalborg ;)

S´gu´ ærgerligt. Jeg har tabt min iPhone to gange indenfor to måneder,
men har aldrig tidligere tabt en telefon.

Måske den "nye" størrelse og den glatte finish gør sit, til det?

Jeg har været heldig - intet er gået i stykker. Jeg kender desværre ikke
nogen, der kan dét kram

M.