står firmaet her
http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/firmatjek/
hvis nej så
så se om der ligger andre lignende sager begravet på siden
http://www.forbrug.dk/
men jeg tyder det de skriver med at du skal gå i forretningen og bede
dem om at få din vare lavet ellers vil du ophæve købet, evt 14 dage syntes
at være en ok tisd at give dem
/ Niels
"Jebir" <jebir@jebir.dk> skrev i meddelelsen
news:48dc9ed0$0$15899$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hejsa!
>
> Efter en ferie og et computernedbrud har jeg desværre mistet de svar der
> var kommet på min tidligere post - jeg håber derfor at gruppen bærer over
> med mig når jeg prøver igen...
>
> Et spørgsmål, som jeg håber nogen kan afklare;
>
> Jeg købte i foråret et 42" panasonic plasmatv hos en forhandler. Efter 4½
> måned opstod der en fejl på tv'et, som betød at det skulle sendes til
> reparation.
> Da jeg indleverede tv'et - d. 21. juli - fik jeg (mundtligt) at vide, at
> det
> ville tage 2, højst 3, uger før jeg havde mit tv tilbage.
>
> Sagen er imidlertid den, at jeg stadig venter på besked om, hvornår mit tv
> er klar - adskillige henvendelser har ikke givet andet end "den er stadig
> sendt ind til værkstedet" eller "vi skriver så snart vi ved noget"...
> Der er nu gået over 2 måneder siden tv'et blev indleveret, og sidste
> besked jeg
> har fået er "vi regner med at vide noget inden for de næste par uger".
>
> Så mit spørgsmål er; hvad kan jeg gøre her fra? For jeg synes godt nok at
> 2
> måneder må være ud over rimelig tid for en reparation, når jeg har fået at
> vide at det var HØJST (med tryk på højst...) 3 uger...
>
> På forhånd tak,
> Jebir
>
> (x-post dk.forbruger, dk.videnskab.jura)